Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 087 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 437,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"ОМР |
| ЄДРПОУ: | 02063341 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганєва Маріанна Іванівна |
| Телефон: | +380964973894 |
| E-mail: | marinaganeva@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,Одеса, провулок Обсерваторний, 8 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо закупівлі, яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-03-07-006558-a 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника надана Довідка про наявність у ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ» обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, вих. №4 від 21.03.2025. В зазначеній Довідці вказано, що транспортний засіб власний та його власником є Кошель Оксана Анатоліївна. Така ж сама інформація зазначена у Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СТМ 011104 від 21.12.2023. Учасником закупівлі є ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ». Інформації щодо власного транспорту ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ» або щодо наявності договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та/або матеріально-технічну базу щодо кожної позиції - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці), які укладені ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ», у складі тендерної пропозиції не надано. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі. У довідці зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення, а також транспортного засобу (у випадку, якщо учасник буде здійснювати доставку товару самостійно), тощо*: - найменування (тип/марка/модель тощо); - кількість; - право власності (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). *У довідці зазначається інформація щодо матеріально-технічної бази, перелік та кількість визначається на розсуд учасника. У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеного у довідці, що не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються завірені копії або скановані оригінали діючих до кінця строку постачання товару замовнику (до 31.12.2025 р.) договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та/або матеріально-технічну базу щодо кожної позиції - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Інформацію щодо наявності транспортного засобу в Учасника закупівлі ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ» у вигляді договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та/або матеріально-технічну базу щодо кожної позиції - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці). Виправлену Довідку про наявність у ТОВ «ФАРМ МАКСИМУМ» обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.