Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 053 420,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 267,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03198563 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Совінський Тарас Анатолійович |
| Телефон: | +380673981610 |
| E-mail: | upszn.khm.misto_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
5 |
А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: а) довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (договору) із інформацією, про виконання одного аналогічного договору укладеного із Управлінням праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради №715 від 20.11.2024 року, та вказано, що сума виконання відповідного договору становить 528 317,00 гривень, проте у відповідній довідці відсутня інформація про інший аналогічний договір, адже умовами тендерної документації вимагалося наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а не аналогічного договору, що передбачає наявність мінімум 2 (двох) договорів, крім того у колонці «Стан виконання» договору №715 від 20.11.2024 року вказано невірну суму виконання договору, що підтверджується наданими у складі тендерної пропозиції документами; б) договір про поставку товару №715 від 20.11.2024 року на 9 аркушах, видаткову накладну №328 від 28.11.2024 року, видаткову накладну №342 від 03.12.2024 та лист-відгук про співпрацю №1242 від 05.03.2025 року, проте у складі тендерної пропозиції не надано додаткову угоду №1 від 26.11.2024 до договору №715 від 20.11.2024 року, яка є його невід’ємною частиною, а також не надано другий аналогічний договір та лист-відгук до цього договору; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір №5 від 01.01.2024 року укладеного із ПП Лотос-7, а також додаткову угоду №1 від 02.02.2024 року до договору №5 від 01.01.2024 року, у пункті 6.2. договору вказано, що: «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2024 року». Пункт 6.8. відповідного договору містить умову, що дозволяє автоматичне продовження дії відповідного договору. Проте у складі тендерної документації відсутній документ який би підтверджував, що договір №5 від 01.01.2024 року є дійсним на період постачання предмету закупівлі тобто до 01.12.2025 року. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 3.5.8. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 16 додатку №3 до тендерної документації: «Учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів* за предметом закупівлі. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договорів, контрагентів та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). 2) Надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. 3) Листи-відгуки, які підтверджують факт виконання договорів, які зазначені в довідці згідно підпункту 1. * Аналогічними договорами є договори на придбання /або на закупівлю товарів згідно переліку кодів за класом: ДК 021:2015 15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні»; 2. П. 8 додатку 1 до тендерної документації та п. 30 додатку 3 до тендерної документації: «Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію усіх приміщень та дезінфекцію автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт дійсні на період постачання предмету закупівлі». В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (договору) із інформацією, про виконання мінімум 2 (двох) аналогічних договорів, інформація відображена у відповідній довідці повинна бути достовірною, а також надати у складі тендерної пропозиції додаткову угоду №1 від 26.11.2024 до договору №715 від 20.11.2024 року, другий аналогічний договір та лист-відгук до цього договору; 2. Надати у складі тендерної пропозиції документ який підтверджує, що договір №5 від 01.01.2024 року є дійсним на період постачання предмету закупівлі тобто до 01.12.2025 року, таким документом може бути: додаткова угода до договору, лист від Виконавця за договором, який гарантує Замовнику, що договір є діючим, копії актів надання послуг складені у 2025 році (за умови, якщо у зазначених актах міститиметься інформації про договір №5 від 01.01.2024 року), достатньо надати будь-який із наведених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.