Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 12:54. Дата останніх змін - 04-03-2025, 12:54

«Сир кисломолочний 9%» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 - Сирні продукти)

«Сир кисломолочний 9%» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 - Сирні продукти)... Державна закупівля - UA-2025-03-04-006713-a «Сир кисломолочний 9%» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 - Сирні продукти) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-04-006713-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-04-008383-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 12:54
по 07-03-2025, 12:47

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).Найменування та кількість товару:сир кисломолочний 9%- 1900,00 кг. Строк поставки: з дати підписання договору до 31.12.2025. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Замовником та схваленого Постачальником замовлення на поставку Товару. Асортимент та кількість Товару в кожній партії Замовник вказує в замовленні на поставку відповідної партії Товару.Поставка товару здійснюється за потребою замовника (не менше чотирьох разів на місяць), в кількості зазначеній в заявці, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою.Поставка товару здійснюється згідно замовлення Замовника у робочі дні та години Замовника протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії Товару від Замовника.Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
372970
372 970 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
ЄДРПОУ:01982525 Досьє YouControl
Сайт:https://zmr.crl.org.ua
Контактна особа:Інна Вознюк
Телефон:+380976162647, +380631074990
E-mail:buhzhcrl@ukr.net
Місцезнаходження:
23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

1 900
кілограм
23100 , Україна , Вінницька область , Жмеринка , вул. Київська, 288 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна04-03-2025, 12:54
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна04-03-2025, 12:54
ДобавкиНіАктивна04-03-2025, 12:54
Масова частка жиру9.0%Активна04-03-2025, 12:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 12:54:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 12:54:04
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ