Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 130 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 653,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003528 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаповалова Наталя |
| Телефон: | 380577250688 |
| E-mail: | hmdl-5@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При плануванні закупівлі була допущена технічна помилка в визначенні терміну строків постачання товарів. В річному плані закупівель на 2025 рік, рядок плану № UA-P-2025-03-03-003754-a, в електронних формах було помилково заначено – строк доставки – до 31.05.2025 року, тоді як згідно кошторисних призначень на 2025 рік, строк поставки має бути до 30.11.2025 року. Згідно п. 54 Особливостей, Замовник, до закінчення строку подання тендерної пропозиції має право внести зміни до Оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Проте, відсутня технічна можливість внести зміни до рядку річного плану закупівель. А значить неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 06-03-2025, 15:21 по 17-03-2025, 00:00
Документи: