Закупівлю оголошено - 27-02-2025, 17:44. Дата останніх змін - 25-03-2025, 00:00

«ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)»

«ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)»... Державна закупівля - UA-2025-02-27-013152-a «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)» від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-27-013152-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-27-015427-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-02-2025, 17:44
по 04-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2025, 17:44
по 07-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
123840
123 840 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:619,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Джулай Карина Юріївна
Телефон:+380931185310
E-mail:tender.uos@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, ...
123 840 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чай трав’яний (ромашка та липа)

180
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
15863000-5
Чай


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-03-2025 по 05-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 15 Б, квартира 60, 08132, Жук Роман Михайлович
Остаточна пропозиція:
122 940 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 13-03-25, 12:01:01
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі – «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-27-013152-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739. Відповідно пункту 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 05-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-25, 11:34:12
24

Затверджено Протокол уповноваженої особи № 91 від 18.03.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-02-27-013152-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 (далі – Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія»), щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-27-013152-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 2. Відповідно до пп. 1.2. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.» Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Витяг з державного реєстру потужностей оператору ринку.pdf», що містить Витяг з державного реєстру потужностей оператора ринку та надано файл «Договiр оренди ТЗ.pdf», що містить договір про оренду автотранспорту: MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. У наданому витязі відсутня інформація про транспортні засоби MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.. 3. Відповідно до пп. 2.1. та. Таблиці 2. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї.pdf», що містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 4. Відповідно до пп.2.3. Таблиці 2 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» 5. Відповідно до пп. 3.1. Таблиці 3 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про досвiд виконання аналогiчних договорiв.pdf», що містить довідку про досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 2 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довiдку про досвiд виконання аналогiчних договорiв за формою 2. 6. Відповідно до пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: Заповнену форму «Тендерна пропозиція», що подається у наведеному вигляді, шляхом заповнення необхідних полів. На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ чай трав'яний.pdf», що містить Тендерну пропозиції. Проте, Тендерна пропозиція подана у невідповідності до встановленої форми (Примітка: Учасники повинні дотримуватись встановленої форми) та без зазначення загальної суми, ціни за одиницю та загальної вартості товару. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Заповнену форму «Тендерна пропозиція», з дотриманням встановленої форми пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації 7. Відповідно до пп. 4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «4.2.1. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: свідоцтво (посвідчення) про якість та/або декларація виробника, та/або декларація про відповідність, та/або сертифікат відповідності, тощо.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Декларацiї липа, ромашка.pdf», що містить Декларація якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та № 2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. Надані документи не відповідають до вимог пп.4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість сканованого оригіналу в кольоровому вигляді. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Скановані оригінали в кольоровому вигляді Декларації якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та №2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. 8. Відповідно до пп. 3.2.12. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.12. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) або сертифікату(ів) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)), отримані не раніше 2024 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «КАЛIБРУВАННЯ договiр.pdf», що містить Договір № 366-1/24-М про надання послуг в сфері метрологічного забезпечення від 03.07.2024р. укладеного між ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», та не надано сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Також, тендерна пропозиція не містить Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). 9. Відповідно до пп. 3.2.13. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.13. «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документу(ів), що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и))) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме: - акти виконаних робіт відповідно до цього договору, - погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, - свідоцтва про повірку, чинних протягом 2025 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано: • файл «Договiр _ 350643 акти.pdf», що містить Договір про надання послуг № 350643 від 03.09.2024 р. укладеного між ДП “ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ” (ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ") та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», акт №350643 здачі-приймання наданих послуг щодо технічного випробовування й аналізування, відповідно до надано акту та договору послуги повірки з технічного випробовування й аналізування надані тільки, щодо: Ваги для статичного зважування та гирь. Та не надано на: термометр(и), гігрометр(и). • файл «Атестат про акредитацію «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004, де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі та надано в чорно-білому вигляді, що не відповідає вимогам. • файл «ЗВТ Виги Гирi.pdf», та файл «ЗВТ Термометрiя.pdf», що містить ГРАФІКІ проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2025 рік. Проте, в наданих графіках відсутня інформація про проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме про гігрометри. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи - Акти виконаних робіт відповідно до цього договору - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію в повному обсязі - Погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, де зазначено інформацію про гігрометр(и).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-25, 11:34:12

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
122 940 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-03-2025, 22:32:10
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці п.1.1, а саме: • Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. • Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; • Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: • Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: • Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); • Працівник(и), у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); • Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); • Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); • Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 »); • Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). 2.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: • Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); • Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я; • Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок; • Кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: - Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; - Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. (можна не в повному обсязі). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 17:49:35
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 17:44:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 17:44:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 17:44:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 17:44:26
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці п.1.1, а саме: • Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. • Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; • Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: • Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: • Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); • Працівник(и), у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); • Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); • Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); • Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 »); • Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). 2.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: • Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); • Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я; • Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок; • Кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці).
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: - Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; - Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. (можна не в повному обсязі). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-02-2025, 17:44:24
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ