Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 123 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 619,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
| Телефон: | +380931185310 |
| E-mail: | tender.uos@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
6 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі – «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-27-013152-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739. Відповідно пункту 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 91 від 18.03.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-02-27-013152-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 (далі – Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія»), щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-27-013152-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 2. Відповідно до пп. 1.2. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.» Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Витяг з державного реєстру потужностей оператору ринку.pdf», що містить Витяг з державного реєстру потужностей оператора ринку та надано файл «Договiр оренди ТЗ.pdf», що містить договір про оренду автотранспорту: MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. У наданому витязі відсутня інформація про транспортні засоби MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.. 3. Відповідно до пп. 2.1. та. Таблиці 2. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї.pdf», що містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 4. Відповідно до пп.2.3. Таблиці 2 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» 5. Відповідно до пп. 3.1. Таблиці 3 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про досвiд виконання аналогiчних договорiв.pdf», що містить довідку про досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 2 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довiдку про досвiд виконання аналогiчних договорiв за формою 2. 6. Відповідно до пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: Заповнену форму «Тендерна пропозиція», що подається у наведеному вигляді, шляхом заповнення необхідних полів. На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ чай трав'яний.pdf», що містить Тендерну пропозиції. Проте, Тендерна пропозиція подана у невідповідності до встановленої форми (Примітка: Учасники повинні дотримуватись встановленої форми) та без зазначення загальної суми, ціни за одиницю та загальної вартості товару. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Заповнену форму «Тендерна пропозиція», з дотриманням встановленої форми пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації 7. Відповідно до пп. 4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «4.2.1. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: свідоцтво (посвідчення) про якість та/або декларація виробника, та/або декларація про відповідність, та/або сертифікат відповідності, тощо.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Декларацiї липа, ромашка.pdf», що містить Декларація якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та № 2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. Надані документи не відповідають до вимог пп.4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість сканованого оригіналу в кольоровому вигляді. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Скановані оригінали в кольоровому вигляді Декларації якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та №2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. 8. Відповідно до пп. 3.2.12. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.12. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) або сертифікату(ів) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)), отримані не раніше 2024 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «КАЛIБРУВАННЯ договiр.pdf», що містить Договір № 366-1/24-М про надання послуг в сфері метрологічного забезпечення від 03.07.2024р. укладеного між ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», та не надано сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Також, тендерна пропозиція не містить Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). 9. Відповідно до пп. 3.2.13. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.13. «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документу(ів), що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и))) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме: - акти виконаних робіт відповідно до цього договору, - погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, - свідоцтва про повірку, чинних протягом 2025 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано: • файл «Договiр _ 350643 акти.pdf», що містить Договір про надання послуг № 350643 від 03.09.2024 р. укладеного між ДП “ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ” (ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ") та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», акт №350643 здачі-приймання наданих послуг щодо технічного випробовування й аналізування, відповідно до надано акту та договору послуги повірки з технічного випробовування й аналізування надані тільки, щодо: Ваги для статичного зважування та гирь. Та не надано на: термометр(и), гігрометр(и). • файл «Атестат про акредитацію «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004, де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі та надано в чорно-білому вигляді, що не відповідає вимогам. • файл «ЗВТ Виги Гирi.pdf», та файл «ЗВТ Термометрiя.pdf», що містить ГРАФІКІ проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2025 рік. Проте, в наданих графіках відсутня інформація про проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме про гігрометри. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи - Акти виконаних робіт відповідно до цього договору - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію в повному обсязі - Погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, де зазначено інформацію про гігрометр(и).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.