Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2025, 00:00
код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 390 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
| Телефон: | +380464524851 |
| E-mail: | marinakrivec1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.6. Копію виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. В складі тендерної документації надано аналогічний договір не в повному обсязі. Відсутні додаткові угоди. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити аналогічний договір №23 від 09.02.2024 року з усіма додатковими угодами.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.1. Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.2. Довідку у довільній формі про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання, та /або експлуатаційний дозвіл, зазначити реєстраційний номер потужностей. Зазначити транспортні засоби (надати Рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника або залученого перевізника для виду діальності – транспортування) для здійснення постачання запропонованого товару. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.3. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником складськими приміщеннями (складським приміщенням) для зберігання товару, який є предметом закупівлі (копія договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності приміщень/будівлі/складу). Чинний Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення). Перелічені документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2.4. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Перелічені документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2.5. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: Сік фруктовий (в асортименті), за ЄЗС ДК 021:2015: код 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.7. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист відгук від 08.02.2023 р. №23/3 містить не вірну інформацію, щодо суми аналогічного договору наданого Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення. 2) Завантажити Довідку у довільній формі про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання, та /або експлуатаційний дозвіл, зазначити реєстраційний номер потужностей. Зазначити транспортні засоби (надати Рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника або залученого перевізника для виду діальності – транспортування) для здійснення постачання запропонованого товару. 3) Завантажити Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником складськими приміщеннями (складським приміщенням) для зберігання товару, який є предметом закупівлі (копія договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності приміщень/будівлі/складу). Чинний Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення). 4) Завантажити Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: Сік фруктовий (в асортименті), за ЄЗС ДК 021:2015: код 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. 5). Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору, що відповідає сумі аналогічному договору № 20 від від 21.02.2020 року, наданого Учасником в складі пропозиції з врахуванням всіх додаткових угод.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.