Закупівлю оголошено - 26-02-2025, 20:33. Дата останніх змін - 27-03-2025, 16:12

Огірки консервовані, Томати консервовані, Кукурудза цукрова консервована, Горошок зелений консервований, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному соусі, Квасоля натуральна, Ікра з кабачків, Буряк гарнірний, Морква гарнірна

Огірки консервовані, Томати консервовані, Кукурудза цукрова консервована, Горошок зелений консервований, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному с... Державна закупівля - UA-2025-02-26-013415-a Огірки консервовані, Томати консервовані, Кукурудза цукрова консервована, Горошок зелений консервований, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному соусі, Квасоля натуральна, Ікра з кабачків, Буряк гарнірний, Морква гарнірна від замовника Військова частина Т0920 від 2/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-26-013415-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-02-2025, 20:33
по 04-03-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 21:00
по 12-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-03-2025, 15:58
по 13-03-2025, 16:27

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1936914
1 936 914 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 684,57 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:58 107,42 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
1 936 914 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-03-2025, 15:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огірки консервовані

4 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Томати консервовані

4 200
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кукурудза цукрова консервована

900
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горошок зелений консервований

900
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кабачки консервовані

4 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля у томатному соусі

1 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля натуральна

1 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ікра з кабачків

3 052
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк гарнірний

4 200
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква гарнірна

4 200
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-03-2025 по 21-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Андріасян Михайло
Остаточна пропозиція:
1 499 839 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 581 544,08 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-03-2025, 08:59

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-25, 15:32:37
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю: – розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору; – вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника: військова частина Т0920, 49035, м. Дніпро, “Державна казначейська служба України в м. Києві, р/р UA088201720355149002001012908, МФО 820172, ЄДРПОУ 26632252, не платник ПДВ”; - призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі)». Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмірі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: – після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; – за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; – у випадках, передбачених статтею 43 Закону; – згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.» Встановлено, що Учасник не надав засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмірі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих. №9/25 від 10.03.2025, але не вказав повне найменування англійською мовою. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару: Огірки консервовані та/або Томати консервовані та/або Кукурудза цукрова консервована та/або Горошок зелений консервований та/або Кабачки консервовані та/або Квасоля у томатному соусі та/або Квасоля натуральна та/або Ікра з кабачків та/або Буряк гарнірний та/або Морква гарнірна).» Встановлено, що Учасник не надав довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копією документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 15.02.2024 № 431 «Про затвердження Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 15.02.2024 № 431 «Про затвердження Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей» на Виробника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-25, 15:32:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-26-013415-a-c1
Номер договору:
244
Дата підписання договору:
24-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 24-03-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Андріасян Михайло
E-mail підписанта:
Sparta_2015i@ukr.net
Посада підписанта:
директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA 183209840000026006210349519
Телефон підписанта:
380678040987
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
ххх
E-mail підписанта:
gdzt0920@dsst.gov.ua
Посада підписанта:
ххх
Підписант діє на підставі:
ххх
Номер IBAN:
ххххххххххххххх
Телефон підписанта:
380671889893
1 499 824,56 UAH
Ціна договору
1 249 853,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 499 839 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 581 544,08 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-03-2025, 21:27:53
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 499 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 765 848 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-03-2025, 14:42:36
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЛІЛАК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 499 840,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 898 223,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-03-2025, 21:12:07
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-02-2025, 20:34:08
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 20:00:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено26-02-2025, 20:33:57
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 20:33:57
        Тендерна документація
        публічний Видалено26-02-2025, 20:33:57
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 20:00:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 20:00:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 20:00:23
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Одночасно з ціновою пропозицією учасник надає замовнику забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (згідно умов визначених в документах оголошення)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-02-2025, 20:33:57
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
          Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-02-2025, 20:33:57
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-02-2025, 20:33:57
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-02-2025, 20:33:57
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ