Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 327 708 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 277,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАМГЛАЙСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03189937 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gpzamglay.cg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Катерина Яриловець |
| Телефон: | +464140349 |
| E-mail: | katerinaarilovec@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15005, Україна, Чернігівська область,с-ще Замглай, вул. Центральна, будинок 19 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 1, п.2, пп.2.2. та Додатку 6, п.2, пп.2.4. до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: Копія виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. У складі тендерної пропозиції Учасника згідно завантажених файлів «додаток 1 п.2.2 аналогічнийДоговір.pdf» та «додаток 1 п.2.2 додаткова угода до договору №40.pdf» було надано копію виконаного договору, але не в повному обсязі (відсутня 1 Додаткова угода та неправильно вказано номер 2 Додаткової угоди, а також повністю відсутня дата її підписання). Згідно з Додатком 1, п.2, пп.2.1. та Додатку 6, п.2, пп.2.3. до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати:до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: 2.1. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: за ДК 021:2015: 15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. У складі тендерної пропозиції Учасника згідно завантаженого файлу «додаток 1 п.2.1 інформація по аналогічних договорах.pdf» дана довідка, а точніше таблиця, була заповнена некоректно та допущенно помилку в графі «Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором», що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: за ДК 021:2015: 15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. 2. Копія виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.