Закупівлю оголошено - 21-02-2025, 16:15. Дата останніх змін - 21-02-2025, 16:17

Продуктові набори

Продуктові набори... Державна закупівля - UA-2025-02-21-010276-a Продуктові набори від замовника ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-21-010276-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-21-012061-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 16:15
по 05-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 16:15
по 08-03-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
132104000
132 104 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 321 040 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 963 120 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:26136777 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Голобородько
Телефон:+380564930775
E-mail:irinaselest125@ukr.net
Місцезнаходження:
50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, проспект Металургів, будинок 36 Б
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Продуктові набори
132 104 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продуктові набори

200 000
набір
50000 Україна Дніпропетровська область м.Кривий Ріг не даємо чіткої адреси з міркувань безпеки під час військового стану. Про повідомлення адреси сказано в п.5.2. проєкту Договору
по 30-10-2025
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 16:17:00
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 16:16:00
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 16:16:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          8. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          електронна банківська гарантія.Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3 963 120 грн 00 коп. ( три мільйони дев’ятсот шістдесят три тисячі сто двадцять грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UAXXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Місцезнаходження Замовника: 50101, м. Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 Б Код ЄДРПОУ: 26136777 IBAN № UA058201720355119050025053019 у Держказначейській службі України м. Київ
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 11.5.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% (п’ять) від суми Договору. 11.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за даним договором. Строк дії забезпечення перевищує строк дії договору про закупівлю на 10 днів. 11.7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Постачальником) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 11.8. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про перерахування коштів. 11.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 11.10. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору, зокрема у разі невідповідності товару технічним характеристикам, встановлених Замовником, або неналежним постачанням товару, згідно Розділу 5 цього Договору. 11.11. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальникові, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника IBAN № UA058201720355119050025053019 у Держказначейській службі України м. Київ .
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          10
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 11.5.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% (п’ять) від суми Договору. 11.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за даним договором. Строк дії забезпечення перевищує строк дії договору про закупівлю на 10 днів. 11.7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Постачальником) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 11.8. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про перерахування коштів. 11.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 11.10. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору, зокрема у разі невідповідності товару технічним характеристикам, встановлених Замовником, або неналежним постачанням товару, згідно Розділу 5 цього Договору. 11.11. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальникові, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника IBAN № UA058201720355119050025053019 у Держказначейській службі України м. Київ .
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 11.5.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% (п’ять) від суми Договору. 11.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за даним договором. Строк дії забезпечення перевищує строк дії договору про закупівлю на 10 днів. 11.7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Постачальником) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 11.8. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про перерахування коштів. 11.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 11.10. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору, зокрема у разі невідповідності товару технічним характеристикам, встановлених Замовником, або неналежним постачанням товару, згідно Розділу 5 цього Договору. 11.11. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальникові, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника IBAN № UA058201720355119050025053019 у Держказначейській службі України м. Київ .
          завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 11.5.Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% (п’ять) від суми Договору. 11.6. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за даним договором. Строк дії забезпечення перевищує строк дії договору про закупівлю на 10 днів. 11.7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Постачальником) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 11.8. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання договору про закупівлю є платіжне доручення з відміткою банку про перерахування коштів. 11.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 11.10. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору, зокрема у разі невідповідності товару технічним характеристикам, встановлених Замовником, або неналежним постачанням товару, згідно Розділу 5 цього Договору. 11.11. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальникові, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника IBAN № UA058201720355119050025053019 у Держказначейській службі України м. Київ .
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Продуктові набори
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-02-2025, 16:15:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ