Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 598 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04062096 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vnmiscrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сатоніна Катерина |
| Телефон: | 380979494477 |
| E-mail: | SATONINA580@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 59200, Україна, Чернівецька область,Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
8 |
продовжити розгляд кваліфікації
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Копія свідоцтва платника податку або копія Витягу з реєстру платників податку. 2. не подано копію договору з виробником про поставку дров чинний як мінімум до 01.08.2025р 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.2 додатку 2 тендерної документації 2. п.11 додатку 2 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копія свідоцтва платника податку або копія Витягу з реєстру платників податку. 2. копію договору з виробником про поставку дров чинний як мінімум до 01.08.2025р
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.