Закупівлю оголошено - 21-02-2025, 13:10. Дата останніх змін - 27-03-2025, 16:01

Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний

Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний... Державна закупівля - UA-2025-02-21-004349-a Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" від 2/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-21-004349-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-21-004248-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 13:10
по 27-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 13:10
по 02-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-03-2025, 14:23
по 03-03-2025, 14:52

Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1532548.34
1 532 548,34 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 662,74 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
ЄДРПОУ:16502790 Досьє YouControl
Сайт:https://artek.ua
Контактна особа:Ольга Котова
Телефон:+380442050514
E-mail:zakupka@artek.ua
Місцезнаходження:
04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Хліб цільнозерновий, хліб пшен ...
1 532 548,34 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-03-2025, 14:23
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

хліб цільнозерновий

16 430
кілограм
89335 Україна Закарпатська область Свалявський район, село Березники Без назви, 1
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

хліб пшеничний

598
кілограм
89335 Україна Закарпатська область Свалявський район, село Березники Без назви, 1
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кузик ІВ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, Берегове, м.Берегове, вул. В.Гуци56/39, 90202, Кузик Ірина Валер’ївна
Остаточна пропозиція:
595 980 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
595 980 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-03-2025, 21:38
Період подачі оскарження:
по 26-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-03-25, 21:30:26
24

Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Кузик Ірина Валеріївна (РНОКПП – 2788418185) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна (РНОКПП – 2788418185) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору від 27.02.2025 року б/н (файл «03. МТБ транспорт.doc.asice»), згідно якої, зокрема, учасник орендує приміщення площею 500 кв.м. та 193 кв.м. (на території приміщень організовано цех по виробництву, складські приміщення) за адресою: Україна, 90202, Закарпатська обл., м. Берегове, вул. Фабрична, 49. Також, Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна (РНОКПП – 2788418185) у складі тендерної пропозиції надано договір оренди приміщення № 03/01/22 від «03» січня 2022 року, укладений між Фізичною особою – підприємцем Ковач Марія Олексіївна (Орендодавець) та Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна (Орендар) (файл «4.6. Договір оренгди пекарні Кузик»). Підпунктом 2.1. пункту 2 «Обов’язки сторін» вищевказаного договору передбачено, що Орендодавець зобов’язується передати приміщення за адресою: м. Берегово, вул. Фабрична, 49, у задовільному стані згідно акту – передачі, що забезпечує його використання у підприємницькій діяльності Орендаря. Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна (РНОКПП – 2788418185) у складі тендерної пропозиції не надано акту – передачі до договору оренди приміщення № 03/01/22 від «03» січня 2022 року, укладеного між Фізичною особою – підприємцем Ковач Марія Олексіївна та Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна. Фізичній особі – підприємцю Кузик Ірина Валеріївна (РНОКПП – 2788418185) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати акт - передачі до договору оренди приміщення № 03/01/22 від «03» січня 2022 року, укладеного між Фізичною особою – підприємцем Ковач Марія Олексіївна та Фізичною особою – підприємцем Кузик Ірина Валеріївна.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-03-25, 21:30:26
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-21-004349-a-c1
Номер договору:
96/2025
Дата підписання договору:
26-03-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 26-03-2025 по 31-12-2025
595 980 UAH
Ціна договору
595 980 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХАРЧОВИЙ СПРИНТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, Ужгородський, с. Оноківці, вулиця Головна, будинок 2з, 89412, Віталій ЩЕРБАН
Остаточна пропозиція:
408 074 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
692 766 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 17-03-25, 21:24:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) виникла необхідність більш детального розгляду тендерної пропозиції щодо відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам, визначених замовником в тендерній документації, що в свою чергу вимагає продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-25, 12:35:26
24

Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.02.2025 р. № 1/АК (файл «1. Лист вих. № 1_АК від 28.02.2025р.») згідно якої, зокрема, для виконання умов договору буде залучено наступні осоновні засоби: нежитлова будівля (літ. Б2, Б3), загальною площею 2014,40 кв.м, яка перебуває на праві користування у Товариства, згідно Договору оренди нерухомого майна (зареєстровано за № 362) від 18.02.2025 року. Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції надано нотаріально посвідчений договір оренди нерухомого майна (нежитлова будівля) від 18.02.2025 року, зареєстрований в реєстрі за № 362, укладений між фізичною особою Ливч Василь Михайлович (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (Орендар), згідно пункту 1.1. якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове строкове платне користування об’єкт нерухомого майна – нежитлова будівля (літ. Б2, Б3), загальною площею 201,4 кв.м, що знаходиться за адресою: Закарпатська область, Мукачівський район, м. Свалява, вул. Соборна, буд. 64, що суперечить інформації зазначеній в довідці від 28.02.2025 р. № 1/АК (файл «1. Лист вих. № 1_АК від 28.02.2025р.»). Крім того, пунктом 2.1. вищевказаного договору оренди нерухомого майна (нежитлова будівля), передбачено, що передача об’єкта оренди у користування Орендарю, а також повернення об’єкта Орендодавцю здійснюється за відповідними Актами приймання – передачі (що є невід’ємною частиною даного договору), які підписуються повноваженими представниками обох сторін. Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції не надано Акту приймання – передачі об’єкта оренди до договору оренди нерухомого майна (нежитлова будівля) від 18.02.2025 року, зареєстрований в реєстрі за № 362, укладеного між фізичною особою Ливч Василь Михайлович та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ». Поряд з цим, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, визначено, що скановані документи повинні відкриватися та бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки** (у разі її використання), підпису і т.ін.). Наданий Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції договір оренди нерухомого майна (нежитлова будівля) від 18.02.2025 року, зареєстрований в реєстрі за № 362, укладений між фізичною особою Ливч Василь Михайлович та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» викладений не у повному обсязі, а саме відсутня сторінка 4. 2) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, з метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції надано, зокрема: - договір оренди від 23 січня 2025 року б/н (файл «1. Лист вих. № 1_АК від 28.02.2025р.»), укладений між Фізичною особою – підприємцем Ливч Василь Михайлович (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (Орендар), згідно якого Орендодавець передає, а Орендар приймає в тимчасове володіння та користування спеціалізований транспортний засіб – фургон малотонажний-В, марки MERCEDES-BENZ, модель SPRINTER 313 CDI, 2008 року випуску, державний номерний знак – АО9331ВА; - Акт приймання – передачі об’єкта оренди від 23 січня 2025 року до договору оренди від 23 січня 2025 року б/н, укладеного між Фізичною особою – підприємцем Ливч Василь Михайлович та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ»; - свідоцтво (САК 538356) про реєстрацію транспортного засобу: фургон малотонажний-В, марки MERCEDES-BENZ, модель SPRINTER 313 CDI, 2008 року випуску, державний номерний знак – АО9331ВА. Разом з тим, Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі. 3) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірника, вантажника тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.02.2025 р. № 2/АК (файл «2. Лист вих. № 2_АК від 28.02.2025р.») про наявність працівників, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору), яка не містить інформації щодо спеціальності за освітою. Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини). Також, згідно пункту 3 договору оренди від 23 січня 2025 року б/н, укладеного між Фізичною особою – підприємцем Ливч Василь Михайлович (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (Орендар), Орендодавець зобов’язується забезпечити об’єкт оренди водієм, який перебуває з ним в трудових відносинах. Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують трудові відносини між Фізичною особою – підприємцем Ливч Василь Михайлович та його працівником (водієм), який буде залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору), а також не надано медичну довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 4) Згідно пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист (довідку) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, обслуговуючого банку, місцезнаходження, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон). Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.02.2025 р. № 8/АК (файл «3. Листи за вих. № 3_АК - 10_АК від 28.02.2025р.») щодо контактних даних компанії-учасника, яка не містить електронної адреси учасника. Товариству з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (код ЄДРПОУ – 45855672) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»); - надати викладений в повному обсязі нотаріально посвідчений договір оренди нерухомого майна (нежитлова будівля) від 18.02.2025 року, зареєстрований в реєстрі за № 362, укладений між фізичною особою Ливч Василь Михайлович (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ» (Орендар); - надати Акт приймання – передачі об’єкта оренди до договору оренди нерухомого майна (нежитлова будівля) від 18.02.2025 року, зареєстрований в реєстрі за № 362, укладеного між фізичною особою Ливч Василь Михайлович та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАРЧОВИЙ СПРИНТ»; - надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірника, вантажника тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи; - надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); - надати документи, що підтверджують трудові відносини між Фізичною особою – підприємцем Ливч Василь Михайлович та його працівником (водієм), який буде залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору), а також надати медичну довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; - надати лист (довідку) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, обслуговуючого банку, місцезнаходження, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-25, 12:35:26

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 10-03-25, 12:22:00
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 12-03-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП КОБАЛЬ ІННА ВАСИЛІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, Мукачеве, ВУЛИЦЯ Ю.ГОЙДИ, будинок 5 А, квартира 35, 89600, Кобаль Інна
Остаточна пропозиція:
400 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
425 700 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-03-25, 19:58:15
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) виникла необхідність більш детального розгляду тендерної пропозиції щодо відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам, визначених замовником в тендерній документації, що в свою чергу вимагає продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-25, 21:40:57
24

Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, паспорту*** у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або паспорту (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами) (якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем). ***Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції надано паспорт у вигляді книжечки (файли «Паспорт код», «Паспорт код.pdf».) не в повному обсязі. 2) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність вимогам» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірника, вантажника тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників (файли «довідка працівники 2024», «довідка працівники 2024.pdf») згідно якої для обігу предмету закупівлі будуть залучатися водій Кобаль Інна Василівна та пекар Лендєл Тетяна Миколаївна. Натомість, Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції надано медичну книжку, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд на Лендєл Тетяну Василівну. Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції надано медичну довідку щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. на водія Кобаль Інну Василівну, строк дії якої закінчився 28.02.2025 року. Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини). 3) Згідно Додатку № 4 ««Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством. Фізичною особою – підприємцем Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) у складі тендерної пропозиції не надано документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції на хліб пшеничний. Фізичній особі – підприємцю Кобаль Інна Василівна (РНОКПП – 3010601929) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати паспорт*** у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами) (якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем). ***Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірника, вантажника тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або копії договорів (контрактів, угод) або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). - надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-25, 21:40:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП КОБАЛЬ ІННА ВАСИЛІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
400 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
425 700 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-03-2025, 20:13:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ХАРЧОВИЙ СПРИНТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
408 074 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
692 766 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 19:29:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Кузик ІВ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
595 980 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
595 980 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-03-2025, 18:30:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:11:15
      Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Кошторис (розрахунок вартості)
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
                          Тип документа: Пояснення до питань заданих учасниками
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Пояснення до питань заданих учасниками
                            публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
                              Тип документа: Тендерна документація
                                Файл
                                Тип
                                Приватність
                                Стан
                                Дата та час
                                Дії
                                Тендерна документація
                                публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 13:10:13
                                  Електронні тендерні вимоги
                                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  2. Порушення справи про банкрутство
                                  Застосовується до:
                                  Переможця тендеру
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  3. Вчинення економічних правопорушень
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Резидентом підтверджується, що
                                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Нерезидентом підтверджується, що
                                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                  Застосовується до:
                                  Переможця тендеру
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Юридичною особою підтверджується, що
                                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  Фізичною особою підтверджується, що
                                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                                  Застосовується до:
                                  Переможця тендеру
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Юридичною особою підтверджується, що
                                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  Фізичною особою підтверджується, що
                                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                                  Застосовується до:
                                  Переможця тендеру
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Юридичною особою підтверджується, що
                                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  Фізичною особою підтверджується, що
                                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                                  Застосовується до:
                                  Замовника
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                                  Застосовується до:
                                  Замовника
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  11. Наявність антикорупційної програми
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Резидентом підтверджується, що
                                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                                  Статус: Архівована
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Дата архівування:
                                  Нерезидентом підтверджується, що
                                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                                  Статус: Архівована
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Дата архівування:
                                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Закупівлі
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Лоту Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                                  Застосовується до:
                                  Учасника процедури
                                  Стосується:
                                  Лоту Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний
                                  Законодавство:
                                  Підтверджується, що
                                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                                  Статус: Активна
                                  Дата створення: 21-02-2025, 13:10:10
                                  Способи підтвердження:
                                  Документ
                                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ