Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ТОМАШПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41403597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Тіхоміров |
| Телефон: | +380434821143 |
| E-mail: | tihomirovzakupivli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 24200, Україна, Вінницька область,Тульчинський р-н, селище Томашпіль, вулиця Гаврилюка Ігоря, буд. 23 |
5 |
У зв’язку із виявленими невідповідностями у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до фізичної особи-підприємця Гаргаун Яна Вікторівна відповідно до п. 43 Особливостей Відповідно до пункту 43 Особливостей, Вимагаю протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) На виконання вимоги встановленої пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація), щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА надано договір про закупівлю товарів № 40 від 29 січня 2024 року укладеного між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та договір про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА. Договір про закупівлю товарів № 40 від 29 січня 2024 року укладений між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА (далі по тексту – Договір 1) містить вимоги щодо постачання деревини до 30 квітня 2024 року, загальним обсягом 1800 м.куб. та ціна договору складає 3 478 932,00 грн., файл «Аналогічний договір 40 від 29_01_24р Кам'янка». Додатковою угодою № 1 від 09.02.2024 року до договору про закупівлю товарів № 40 від 29.01.2024 року внесено зміни в частині зменшення обсягу закупівлі та відповідно ціни договору. Після укладення зазначеної додаткової угоди № 1 ціни Договору 1 складає 2 267 683, 84 грн., а обсяг товару 1 173,3 м.куб.. Згідно видаткових накладних до Договору 1 (№ 18 від 17.04.2024 року на 41,60 (18,5) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 16.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 13.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 13.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 12.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 05.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 03.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18/6 від 19.02.2024 року на 64,0 м.куб. та 12З695,36 грн.; № 18 від 17.02.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 15.02.2024 року на 64,0 м.куб. та 12З695,36 грн.; № 18 від 14.02.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 31.01.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 31.01.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 09.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 21.03.2024 року на 41,60 (39,0) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 23.03.2024 року на 41,60 (38,6) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 21.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 15.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 14.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн;; № 18 від 12.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 06.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 06.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 07.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 15.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 02.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 02.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 11.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.), наданих у підтвердження виконання вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, загальна ціна Договору 1 згідно видаткових накладних, наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 2 257 440,22 грн., що на 10 243,62 грн. менше визначеної ціни в Договорі 1. Загальний об’єм поставленої деревини (без виправлень у видаткових накладних) згідно видаткових накладних наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна 1168 м.куб., що 53 м.куб. менше ніж передбачено Договором 1. Враховуючи виправлення у видаткових накладних, загальний об’єм поставленої деревини за Договором 1 складає 1143,9 м.куб. на суму 2 210 861,29 грн., що на 56 822,55 грн. менше ціни Договору 1. Видаткова накладна № 18 від 17.04.2024 року містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 18,5 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткові накладні № 18 від 13.04.2024 року є абсолютно ідентичними між собою, що не зрозуміло це одна і теж накладна чи дві різних. Видаткова накладна № 18 від 12.04.2024 року містить підпис без розшифровки посади та прізвища особи, яка отримала товар, тому не зрозуміло куди саме постачався товар. Видаткова накладна № 18 від 05.04.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар, підпис без розшифровки посади та прізвища особи, яка отримала товар, тому не зрозуміло куди саме постачався товар, дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 18 від 03.04.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар. Видаткова накладна № 18 від 31.01.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар. Видаткова накладна № 18 від 09.03.2024 року, не містить інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору відсутній, дата договору зазначена 09.03.2024 року, що не відповідає даті укладення договору № 40 від 29.01.2024 року. Дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 18 від 21.03.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору відсутній, дата договору зазначена 21.03.2024 року, що не відповідає даті укладення договору № 40 від 29.01.2024 року. Дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно, також ця видаткова накладна містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 39,0 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткова накладна № 18 від 23.03.2024 року містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 38,60 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткова накладна № 18 від 02.04.2024 року (два екземпляри) не містять інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору та дата договору відсутні. Відгук наданий Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради від 24.02.2025 року № 03/01/03/115 містить інформацію про виконання фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА договору № 40 від 29.01.2024 року та зазначає, що поставка товару здійснювалась до 31.12.2024 року, що в свою чергу суперечить умовах договору про закупівлю товарів № 40 від 29.01.2024 року, в якому строк поставки до 30 квітня 2024 року. 2) Договір про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА (далі по тексту – Договір 2) містить вимоги щодо постачання деревини до 31 серпня 2024 року, загальним обсягом 300 м.куб. та ціна договору складає 465 000,00 грн., файл «Аналогічний договір досвіду 2024 Кіцмань видаткові та Відгук». Додатковою угодою № 1 від 06.06.2024 року до договору про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року внесено зміни в частині зменшення обсягу закупівлі та відповідно ціни договору. Після укладення зазначеної додаткової угоди № 1 ціни Договору 2 складає 440 200, 00 грн., а обсяг товару 284,0 м.куб.. Згідно видаткових накладних до Договору № 2 (№ 2 від 12.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2/5 від 26.07.2024 року на 32,00 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/6 від 26.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/4 від 24.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2 від 18.07.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2/2 від 04.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/1 від 03.06.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 12.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 08.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 07.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 18.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн.), наданих у підтвердження виконання вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, загальна ціна Договору 2 згідно видаткових накладних, наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 644 800,00 грн., що на 204 600,00 грн. більше визначеної ціни в Договорі 2. Загальний об’єм поставленої деревини по Договору № 2 згідно видаткових накладних наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 412 м.куб., що 128 м.куб. більше ніж передбачено Договором 2. Видаткова накладна № 2 від 12.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн, містить виправлення кількості поставлення товарі із 36,0 м.куб. на 32,00 м.куб. без напису «виправлено». Видаткова накладна № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2 від 18.07.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2/1 від 03.06.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн., зазначена дата складання та підписання цієї видаткової накладної передує укладенню Договору 2, адже дата укладення Договору 2 06.06.2024 року, а дата видаткової накладної 03.06.2024 року. Відповідно до пунктів 2.3., 2.9., 4.1., 4.2., 4.4., 4.7., Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Записи у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, створених в паперовій формі, повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок. У тексті та цифрових даних первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності підчистки і необумовлені виправлення не допускаються. Помилки в первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, виправляються способом «червоного сторно» або додаткових бухгалтерських проведень, або коректурним способом. Виправлення помилок у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, з використанням коректурного способу здійснюється шляхом закреслення неправильного тексту або цифри і над закресленим надписується правильний текст або цифри. Закреслення здійснюється однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене. Виправлення помилки у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, повинно бути обумовлено надписом «виправлено» та підтверджено підписами осіб, що підписали цей документ, із зазначенням дати виправлення. Враховуючи викладене Договір 1 та Договір 2 надані у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА містять розбіжності в частині виконання та не є виконаним в повному обсязі і відповідно не може підтверджувати вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, встановленої пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація). 3) Абзацом 11 пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація) передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - з метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості. На підтвердження достовірності вказаної інформації подається посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання; Зазначену вимогу учасником фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА не виконано, не надано довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості, а також посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. 4) Згідно підпункту 6.7., пункту 6, Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація) у складі тендерної пропозиції учасник надає підписаний сторонами договір про заставу, не надання такого договору у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення пропозиції учасника. У складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА наданий договір про завдаток підписаний лише учасником, тобто стороною, а не сторонами, файл «Додаток 8 Договір про завдаток», що не відповідає вимогам тендерної документації. 5) Відповідно до підпункту 10.10., пункту 10. додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація), учасник надає довідку в довільній формі про наявність у нього на складі паливної деревини у кількості не меншій, як зазначено у цій тендерній документації, яку учасник планує постачати. Замовник залишає за собою право перевірити наявність цієї деревини на складах Учасника в будь який час як до так і після укладення Договору. Враховуючи викладене, учаснику закупівлі, фізичній особі-підприємцю Гаргаун Яні Вікторівні, надати: - Надати копії видаткових накладних, які відповідають Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, умовам договору № 40 від 29 січня 2024 року укладеного між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та підтверджують виконання зазначеного договору; - Надати копії видаткових накладних, які відповідають Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, умовам договору № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та підтверджують виконання зазначеного договору: - довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості, а також посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання; - Підписаний сторонами договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація); - Довідку із зазначенням адреси за якою замовник зможе перевірити наявність у учасника на складі паливної деревини у кількості не меншій, як зазначено у цій тендерній документації, яку учасник планує постачати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.