Закупівлю оголошено - 20-02-2025, 16:56. Дата останніх змін - 19-03-2025, 14:12

деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація)

деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація)... Державна закупівля - UA-2025-02-20-012406-a деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація) від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ТОМАШПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 2/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-20-012406-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-19-013362-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 16:56
по 25-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2025, 16:56
по 28-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-02-2025, 12:10
по 28-02-2025, 12:33

Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4500000
4 500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:22 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ТОМАШПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:41403597 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Тіхоміров
Телефон:+380434821143
E-mail:tihomirovzakupivli@gmail.com
Місцезнаходження:
24200, Україна, Вінницька область,Тульчинський р-н, селище Томашпіль, вулиця Гаврилюка Ігоря, буд. 23
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
деревина дров’яна, паливна, тв ...
4 500 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-02-2025, 12:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація

2 250
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
03413000-8
Паливна деревина


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
    Інший
    публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП Крупко Ігор Васильович   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 11-03-2025 по 19-03-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Вінницька область, вінниця, князів коріатовичів 118, 21018, Крупко Ігор Васильович
      Остаточна пропозиція:
      4 500 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      4 500 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      13-03-2025, 16:53
      Період подачі оскарження:
      по 19-03-2025, 00:00
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-02-20-012406-a-b1
      Номер договору:
      91
      Дата підписання договору:
      19-03-2025, 14:10
      Строк дії договору:
      з 19-03-2025 по 31-12-2025
      4 500 000 UAH
      Ціна договору
      4 500 000 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП Гаргаун Яна Вікторівна   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 28-02-2025 по 29-03-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49115, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Зоопаркова, будинок 100а, 49115, Яна Гаргаун
      Остаточна пропозиція:
      4 374 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      4 374 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 17-03-2025, 00:00

      Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

      Дата публікації: 07-03-25, 18:31:49
      Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

      У зв’язку із виявленими невідповідностями у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі

      Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-03-25, 00:00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 07-03-25, 18:37:25
      24

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до фізичної особи-підприємця Гаргаун Яна Вікторівна відповідно до п. 43 Особливостей Відповідно до пункту 43 Особливостей, Вимагаю протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) На виконання вимоги встановленої пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація), щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА надано договір про закупівлю товарів № 40 від 29 січня 2024 року укладеного між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та договір про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА. Договір про закупівлю товарів № 40 від 29 січня 2024 року укладений між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА (далі по тексту – Договір 1) містить вимоги щодо постачання деревини до 30 квітня 2024 року, загальним обсягом 1800 м.куб. та ціна договору складає 3 478 932,00 грн., файл «Аналогічний договір 40 від 29_01_24р Кам'янка». Додатковою угодою № 1 від 09.02.2024 року до договору про закупівлю товарів № 40 від 29.01.2024 року внесено зміни в частині зменшення обсягу закупівлі та відповідно ціни договору. Після укладення зазначеної додаткової угоди № 1 ціни Договору 1 складає 2 267 683, 84 грн., а обсяг товару 1 173,3 м.куб.. Згідно видаткових накладних до Договору 1 (№ 18 від 17.04.2024 року на 41,60 (18,5) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 16.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 13.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 13.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 12.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 05.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 03.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18/6 від 19.02.2024 року на 64,0 м.куб. та 12З695,36 грн.; № 18 від 17.02.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 15.02.2024 року на 64,0 м.куб. та 12З695,36 грн.; № 18 від 14.02.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 31.01.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 31.01.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 09.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 21.03.2024 року на 41,60 (39,0) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 23.03.2024 року на 41,60 (38,6) м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 21.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 15.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 14.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн;; № 18 від 12.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 06.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 06.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 07.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.; № 18 від 15.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 02.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 02.04.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн; № 18 від 11.03.2024 року на 41,60 м.куб. та 80401,98 грн.), наданих у підтвердження виконання вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, загальна ціна Договору 1 згідно видаткових накладних, наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 2 257 440,22 грн., що на 10 243,62 грн. менше визначеної ціни в Договорі 1. Загальний об’єм поставленої деревини (без виправлень у видаткових накладних) згідно видаткових накладних наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна 1168 м.куб., що 53 м.куб. менше ніж передбачено Договором 1. Враховуючи виправлення у видаткових накладних, загальний об’єм поставленої деревини за Договором 1 складає 1143,9 м.куб. на суму 2 210 861,29 грн., що на 56 822,55 грн. менше ціни Договору 1. Видаткова накладна № 18 від 17.04.2024 року містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 18,5 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткові накладні № 18 від 13.04.2024 року є абсолютно ідентичними між собою, що не зрозуміло це одна і теж накладна чи дві різних. Видаткова накладна № 18 від 12.04.2024 року містить підпис без розшифровки посади та прізвища особи, яка отримала товар, тому не зрозуміло куди саме постачався товар. Видаткова накладна № 18 від 05.04.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар, підпис без розшифровки посади та прізвища особи, яка отримала товар, тому не зрозуміло куди саме постачався товар, дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 18 від 03.04.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар. Видаткова накладна № 18 від 31.01.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар. Видаткова накладна № 18 від 09.03.2024 року, не містить інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору відсутній, дата договору зазначена 09.03.2024 року, що не відповідає даті укладення договору № 40 від 29.01.2024 року. Дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 18 від 21.03.2024 року не містить інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору відсутній, дата договору зазначена 21.03.2024 року, що не відповідає даті укладення договору № 40 від 29.01.2024 року. Дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно, також ця видаткова накладна містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 39,0 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткова накладна № 18 від 23.03.2024 року містить виправлення кількості поставлення товарі із 41,6 м.куб. на 38,60 м.куб. без напису «виправлено» та затвердження виправлення підписом, при цьому сума видаткової накладної не змінено. Видаткова накладна № 18 від 02.04.2024 року (два екземпляри) не містять інформації на підставі якого договору передано товар, номер договору та дата договору відсутні. Відгук наданий Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради від 24.02.2025 року № 03/01/03/115 містить інформацію про виконання фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА договору № 40 від 29.01.2024 року та зазначає, що поставка товару здійснювалась до 31.12.2024 року, що в свою чергу суперечить умовах договору про закупівлю товарів № 40 від 29.01.2024 року, в якому строк поставки до 30 квітня 2024 року. 2) Договір про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА (далі по тексту – Договір 2) містить вимоги щодо постачання деревини до 31 серпня 2024 року, загальним обсягом 300 м.куб. та ціна договору складає 465 000,00 грн., файл «Аналогічний договір досвіду 2024 Кіцмань видаткові та Відгук». Додатковою угодою № 1 від 06.06.2024 року до договору про закупівлю товарів № 46-вто від 06 червня 2024 року внесено зміни в частині зменшення обсягу закупівлі та відповідно ціни договору. Після укладення зазначеної додаткової угоди № 1 ціни Договору 2 складає 440 200, 00 грн., а обсяг товару 284,0 м.куб.. Згідно видаткових накладних до Договору № 2 (№ 2 від 12.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2/5 від 26.07.2024 року на 32,00 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/6 від 26.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/4 від 24.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2 від 18.07.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн; № 2/2 від 04.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/1 від 03.06.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 12.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 08.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 07.08.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн; № 2/ від 18.07.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн.), наданих у підтвердження виконання вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, загальна ціна Договору 2 згідно видаткових накладних, наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 644 800,00 грн., що на 204 600,00 грн. більше визначеної ціни в Договорі 2. Загальний об’єм поставленої деревини по Договору № 2 згідно видаткових накладних наданих учасником ФОП Гаргаун Яна Вікторівна складає 412 м.куб., що 128 м.куб. більше ніж передбачено Договором 2. Видаткова накладна № 2 від 12.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн, містить виправлення кількості поставлення товарі із 36,0 м.куб. на 32,00 м.куб. без напису «виправлено». Видаткова накладна № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2 від 08.08.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2 від 18.07.2024 року на 36,00 (32,0) м.куб. та 55 800,00 (49600,00) грн., дата зазначена простим олівцем, що суперечить загальним правилам складання первинних документів та може бути стерта безслідно. Видаткова накладна № 2/1 від 03.06.2024 року на 32,0 м.куб. та 49600,00 грн., зазначена дата складання та підписання цієї видаткової накладної передує укладенню Договору 2, адже дата укладення Договору 2 06.06.2024 року, а дата видаткової накладної 03.06.2024 року. Відповідно до пунктів 2.3., 2.9., 4.1., 4.2., 4.4., 4.7., Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Записи у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, створених в паперовій формі, повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок. У тексті та цифрових даних первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності підчистки і необумовлені виправлення не допускаються. Помилки в первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, виправляються способом «червоного сторно» або додаткових бухгалтерських проведень, або коректурним способом. Виправлення помилок у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, з використанням коректурного способу здійснюється шляхом закреслення неправильного тексту або цифри і над закресленим надписується правильний текст або цифри. Закреслення здійснюється однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене. Виправлення помилки у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, повинно бути обумовлено надписом «виправлено» та підтверджено підписами осіб, що підписали цей документ, із зазначенням дати виправлення. Враховуючи викладене Договір 1 та Договір 2 надані у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА містять розбіжності в частині виконання та не є виконаним в повному обсязі і відповідно не може підтверджувати вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, встановленої пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація). 3) Абзацом 11 пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація) передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - з метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості. На підтвердження достовірності вказаної інформації подається посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання; Зазначену вимогу учасником фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА не виконано, не надано довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості, а також посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. 4) Згідно підпункту 6.7., пункту 6, Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація) у складі тендерної пропозиції учасник надає підписаний сторонами договір про заставу, не надання такого договору у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення пропозиції учасника. У складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА наданий договір про завдаток підписаний лише учасником, тобто стороною, а не сторонами, файл «Додаток 8 Договір про завдаток», що не відповідає вимогам тендерної документації. 5) Відповідно до підпункту 10.10., пункту 10. додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація), учасник надає довідку в довільній формі про наявність у нього на складі паливної деревини у кількості не меншій, як зазначено у цій тендерній документації, яку учасник планує постачати. Замовник залишає за собою право перевірити наявність цієї деревини на складах Учасника в будь який час як до так і після укладення Договору. Враховуючи викладене, учаснику закупівлі, фізичній особі-підприємцю Гаргаун Яні Вікторівні, надати: - Надати копії видаткових накладних, які відповідають Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, умовам договору № 40 від 29 січня 2024 року укладеного між відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради та фізичною особою-підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та підтверджують виконання зазначеного договору; - Надати копії видаткових накладних, які відповідають Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, умовам договору № 46-вто від 06 червня 2024 року укладений між Кіцманська міська рада та фізичною особою-підприємцем підприємцем ГАРГАУН ЯНА ВІКТОРІВНА та підтверджують виконання зазначеного договору: - довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку, охорону праці на автомобільному транспорті, охорону праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, охорону праці в деревообробній промисловості, а також посвідчення видане на уповноваженого працівника та додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Державної служби з питань праці, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання; - Підписаний сторонами договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація); - Довідку із зазначенням адреси за якою замовник зможе перевірити наявність у учасника на складі паливної деревини у кількості не меншій, як зазначено у цій тендерній документації, яку учасник планує постачати.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-25, 18:37:25

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП Гаргаун Яна Вікторівна   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      4 374 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      4 374 000 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      27-02-2025, 11:41:54
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Договір про завдаток
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5.0
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Форма забезпечення:
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ФОП Крупко Ігор Васильович   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      4 500 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      4 500 000 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      25-02-2025, 10:08:26
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Договір про завдаток
      Доказ:
      Документ
      Договір про завдаток Крупко І.В..pdf, Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом укладення договору про завдаток. Умови укладення, виконання, повернення чи не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді договору про завдаток визначається самим договором про завдаток, цим Договором та чинним законодавством України. Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Доказ:
      Документ
      Договір про завдаток Крупко І.В..pdf, Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом укладення договору про завдаток. Умови укладення, виконання, повернення чи не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді договору про завдаток визначається самим договором про завдаток, цим Договором та чинним законодавством України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин; 5) належного виконання Учасником Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Доказ:
      Документ
      Договір про завдаток Крупко І.В..pdf, Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
      Форма забезпечення:
      Доказ:
      Документ
      Договір про завдаток Крупко І.В..pdf, Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:58:44
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:20-02-2025, 16:56:12
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Дата архівування:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Договір про завдаток
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом укладення договору про завдаток. Умови укладення, виконання, повернення чи не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді договору про завдаток визначається самим договором про завдаток, цим Договором та чинним законодавством України. Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 8 Договір про завдаток.docx, , Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Підписаний зі сторони учасника договір про завдаток, що є додатком 8 до тендерної документації
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом укладення договору про завдаток. Умови укладення, виконання, повернення чи не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді договору про завдаток визначається самим договором про завдаток, цим Договором та чинним законодавством України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин; 5) належного виконання Учасником Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту деревина дров’яна, паливна, твердих порід, 1-ої групи (граб, ясен, дуб, акація
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-02-2025, 16:56:05
              Способи підтвердження:
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ