Закупівлю оголошено - 19-02-2025, 17:39. Дата останніх змін - 19-03-2025, 15:50

Сік фруктовий (плодово-ягідний) в асортименті

Сік фруктовий (плодово-ягідний) в асортименті... Державна закупівля - UA-2025-02-19-013447-a Сік фруктовий (плодово-ягідний) в асортименті від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 2/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-19-013447-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-02-2025, 17:39
по 25-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 00:00
по 28-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-03-2025, 11:34
по 03-03-2025, 11:57

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
411750
411 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 058,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380324932153
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сік фруктовий (плодово-ягідний ...
411 750 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-03-2025, 11:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік фруктовий (плодово-ягідний) в асортименті

9 150
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15320000-7
Фруктові та овочеві соки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-03-2025 по 18-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Шептицький , вулиця Будівельна, будинок 7, 80100, Колтакова Ганна
Остаточна пропозиція:
411 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
411 750 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-03-2025, 17:11

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-03-25, 16:22:15
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 12 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» надано Довідку від 26.02.2025 р. №3618АП/13-01-13-05-20-Е дійсна включно до 06.03.2025 року. Просимо надати дану Довідку з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 4, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 17.02.2025, сформований на сайті Опендатабот. Просимо усунути вищезазначену невідповідность в документах та надати актуальний витяг, виданий належним чином, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-03-25, 16:22:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-19-013447-a-c1
Номер договору:
55/5D
Дата підписання договору:
19-03-2025, 15:47
Строк дії договору:
з 19-03-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Колтакова Ганна Петрівна
E-mail підписанта:
suzirya1995@gmail.com
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA853252680000026007146173001
Телефон підписанта:
380677998705
411 750 UAH
Ціна договору
343 125 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 11-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Андріасян Михайло
Остаточна пропозиція:
368 928 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
368 928 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 22:07:54
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: Згідно Розділу: Для підтвердження відповідності технічним умовам Учасник подає: згідно пункту 3 Додатку 1, а саме - ). Скан-копію з оригіналу сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» за кодом КВЕДом 46.39, 47.11 категорія харчового ланцюга Е,F, підкатегорія FI, дійсний на весь період поставки товару за даними торгами, передбаченого відповідно до умов даної закупівлі. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. Учасником надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів №8О038.СУБХП.001-24 від 26.01.2024 року виданий органом з сертифікації системи управління державного підприємства «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Однак у сертифікаті відсутній код КВЕД 46.39/47.11, відсутня категорія харчового ланцюга E, F, підкатегорії F1. Відсутній документ щодо акридитації чи нотифікації ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Оскільки сертифікат видано 26.01.2024 року, відсутній звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяці до дати подання. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме - скан-копію з оригіналу діючого на весь період постачання товару сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань Учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», за КВЕДом 46.39, 47.11. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі тендерної пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. Також надається звіт по аудиту та зведений звіт по аудиту до даного сертифікату.У сертифікаті відсутній код КВЕД 46.39/47.11. Відсутній документ щодо акридитації чи нотифікації ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Сертифікат виданий 15.03.2023 року, відсутній звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: - скан-копію з оригіналу діючого на весь період постачання товару сертифікату на систему управління якістю, який посвідчує, що система управління якістю стосовно діяльності, яка здійснюється учасником, відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( EN ISO 9001:2015 IDT, ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно КВЕДу 46.39/47.11; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. Додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, виданий не більше 12 місяців до дати подання. У сертифікаті відсутній код КВЕД 46.39/47.11. - згідно пункту 5 Додатку 1, а саме: - скан-копію з оригіналу діючого на весь період постачання товару сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань Учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», за КВЕДом 46.39, 47.11. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі тендерної пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. Також надається звіт по аудиту та зведений звіт по аудиту до даного сертифікату. Документи відсутні повністю у пропозиції. - згідно пункту 6 Додатку 1, а саме: _ скан-копію з оригіналу діючого на весь період постачання товару сертифікату ISO 14001:2015, що підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», за КВЕДом 46.39, 47.11. Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі тендерної пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. Також надається звіт по аудиту та зведений звіт по аудиту до даного сертифікату. У сертифікаті відсутній код КВЕД 46.39/47.11. Згідно Розділу: Додатково необхідно надати у складі пропозиції -згідно пункту 1 Додатку 1, а саме: Скан-копію з оригіналу посвідчення на представника Учасника щодо підвищення кваліфікації за напрямом «Підготовка внутрішніх аудиторів згідно вимог стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 ( ISO 19011:2018, IDT); Скан-копію з оригіналу сертифікату на представника Учасника щодо підвищення кваліфікації за напрямом «Підготовка фахівців згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Документи відсутні повністю. -згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Скан-копію з оригіналу посвідчення на представника Учасника щодо проходження навчання за напрямом «Підготовка внутрішніх аудиторів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), а також посвідчення на представника Учасника щодо проходження навчання за напрямом «Підготовка внутрішніх аудиторів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Документи відсутні повністю. -згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: Скан-копію з оригіналу договору зі спеціалізованим підприємством про надання послуг щодо виявлення бактеріального забруднення фургона-рефрижератора довкілля методом змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору, а також результат про те, що патогенної та умовно патогенної мікрофлори на стінах і підлозі фургона-рефрижератора не виявлено. Дані документи мають бути оформлені не раніше січня 2025 року, та видані на ім’я власника фургона-рефрижератора. Документи відсутні повністю. - згідно пункту 6 Додатку 4, а саме – Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником надано пояснення щодо ліцензії однак документи дозвільного характеру відсутні. - згідно пункту 12 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. ТОВ "Спарта 2015" надано Довідку від 27.02.2025 р. №25/25, однак довідка видана не контролюючим органом. Просимо надати дану належну Довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 4, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Відсутні Відомості на контрагента, керівника, учасників, кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення дійсні та на контрагента, керівника, всіх засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 4, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Відсутні Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника , засновника, кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, видані усім учасникам, керівнику, бенефіціарному власнику (актуальні). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 4, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Документ відсутній. - згідно пункту 19 Додатку 4, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника і головного бухгалтера. Документ відсутній. - згідно пункту 22 Додатку 4, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. ТОВ "Спарта 2015" надано Довідку від 27.02.2025 р. №24/25, однак довідка видана не з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Просимо надати належну Довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 22:07:54

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
368 928 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
368 928 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 00:22:21
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
411 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
411 750 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучатиметься так як предметом закупівлі є товар
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-02-2025, 17:22:25
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 17:39:55
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 17:41:07
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ