Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 885 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 33071141 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Герасименко Дмитро Володимирович |
| Телефон: | +380931257432 |
| E-mail: | cahana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11601, Україна, Житомирська область,місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А |
9 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано лист – відгук від контрагента Товариства з обмеженою відповідальністю «Л-Транс» (файл «Лист відгук Л-Транс.pdf»), що не містить інформації про аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано скановані документи тендерної пропозиції, що підписані директором підприємства, та не надано документів, що підтверджують повноваження керівника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії/й документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2.2. Підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для юридичних осіб - протоколу засновників/виписки з протоколу засновників, наказу про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Виправлений лист-відгук від контрагента, що міститиме інформацію про аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3.2. Документи, що підтверджують повноваження директора підприємства щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.