Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
| Телефон: | 380672396837 |
| E-mail: | tendener522@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
8 |
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ " ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктами 1, 2 Специфікації частини ІІ Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає: 2.1.) копію з оригіналу дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання, реалізації та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018. IDT); 2.2.) копію з оригіналу дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю стосовно транспортування та реалізації харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015. IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Учасник в складі пропозиції надав: • 2.1.1.) сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфера сертифікації : виробництво сметани; молока пастеризованого; молока пряженого; кефіру; сиру м’якого адигейського; йогурту в асортименті; ряжанки; сироватки пастеризованої; сиру кисломолочного; десерту сиркового солодкого в асортименті та сирків солодких в асортиментів; сиру плавленого; морозива з комбінованим складом сировини: морозиво без наповнювача, морозива з наповнювачем; морозива вершкового, пломбір; морозива-льоду в асортименті; масла вершкового; масла з какао; сиру «Сулугуні»; «Крем-сиру» кисломолочного; вареників з сиром кисломолочним; в асортименті; сирників в асортименті; сиру м’якого любительського в асортименті категорія харчового ланцюга С (підкатегорія СІ, СІІІ) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі; • 2.2.2.) сертифікат на систему управління якістю сфера сертифікації: виробництво сметани; молока пастеризованого; молока пряженого; кефіру; сиру м’якого адигейського; йогурту в асортименті; ряжанки; сироватки пастеризованої; сиру кисломолочного; десерту сиркового солодкого в асортименті та сирків солодких в асортиментів; сиру плавленого; морозива з комбінованим складом сировини: морозиво без наповнювача, морозива з наповнювачем; морозива вершкового, пломбір; морозива-льоду в асортименті; масла вершкового; масла з какао; сиру «Сулугуні»; «Крем-сиру» кисломолочного; вареників з сиром кисломолочним; в асортименті; сирників в асортименті; сиру м’якого любительського в асортименті відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. Враховуючи зареєстровані наявні потужності та експлуатаційний дозвіл Учасника просим надати пояснення щодо сфери сертифікації. Враховуючи вищевикладене, Учасник процедури закупівлі – ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло) виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, складає п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, що відповідає вимогам ст. 29 Закону та п 38 Постанови. Проте на етапі розгляду пропозиції Учасника було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на період до 20 робочих днів, згідно пункту 38 Постанови та ст. 29 Закону у зв'язку з необхідністю більш детального вивчення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "М'ЯСНИЧОК" були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. • Пункт 2 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Частини 3 Додатку 2 тендерної документації вимагає: «Учасники повинні подати у складі пропозиції копію експлуатаційного дозволу діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (потужності загального призначення – холодильний склад (незалежний, автономний) – інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації), виданого на ім’я учасника торгів та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку за видами діяльності: транспортування, зберігання, реалізація, пакування. У випадку якщо поданий документ виданий не на ім’я учасника торгів, учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати документ (копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку». У складі тендерної пропозиції Учасником надано Повідомлення від Держпродспоживслужби про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності оператора ринку ТОВ «М'ЯСНИЧОК» (Транспортування харчових продуктів). Натомість тендерною документацією вимагалось надання копії документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку за видами діяльності: транспортування, зберігання, реалізація, пакування. • Пункт 3 «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Частини 3 Додатку 2 тендерної документації вимагає: «З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікати Системи управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 та Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2018». У складі тендерної пропозиції надано сертифікати Системи управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 та Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2018 на фізичну ососбу підприємця Лашхіа Лаша Омаровича та сертифікати на ТОВ «ІВА-АРТ», а не безпосередньо на Учасника процедури закупівлі ТОВ «М'ЯСНИЧОК» як вимагається тендерною документацією. • Пункт 1.9 Частини 3 Додатку 2 тендерної документації вимагає: «Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом із маркуванням (авторефрижераторах та/або ізотермічне авто згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються із температурним режимом (4 ± 2) °С), який має пройти санітарну обробку з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.» На підтвердження у складі тендерної пропозиції Учасником надано техпаспорти на два ізотермічні транспортні засоби які зареєстровані на Лашхіа Лаша Омаровича та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій значяться два ізотермічних автомобіля якими Учасник користується на праві оренди. Проте Згідно із договором оренди виробничого приміщення із обладнанням, інформація про оренду автотранспортних засобів відсутня. Потрібно підтвердити право користування ізотермічними транспортними засобами. • Підпунктом 2 пункту 2 Розділу 4 тендерної документації від Учасника вимагалось «При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду (довільної форми) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»». Тендерна пропозиція не містить згоди на обробку персональних даних Лашхіа Лаша Омаровича. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло) усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.