Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 520 650 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 603,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр ментального здоров'я" |
5 |
Продовжено до 20 робочих днів
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до вимог абз 2 п.п. 8 п. 1 р. 3 ТД Учасник в складі тендерної пропозиції оприлюднив персональні дані Зануди Олексія та Рощиної Наталії, не надавши їх персональної згоди згідно форми Додатку 6 до ТД. Просим усунути зазначені невідповідності. Згідно вимог п. 2 частини ІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасники повинні подати у складі пропозиції копію експлуатаційного дозволу діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (потужності загального призначення – холодильний склад (незалежний, автономний) – інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації), виданого на ім’я Учасника торгів та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку за видами діяльності: транспортування, зберігання, реалізація, пакування. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Експлуатаційний дозвіл»: за номером 08703/01/15 від 25.03.2011 р. Обухівської районної санітарно-епідеміологічної станції виданий на ім’я Учасника – «Обухівський молочний завод» ПАТ за місцезнаходженням Учасника для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів на вид господарської діяльності – молокопереробна промисловість, в тому числі морозиво; 10-08-11 МР від 11.02.2011 р. Управлінням ветеринарної медицини в Обухівському районі Головного управління ветеринарної медицини в Київській області виданий на ім’я Учасника – «Обухівський молочний завод» ПАТ за місцезнаходженням Учасника для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів на вид господарської діяльності – виробництво молока і молочних продуктів. Надані Учасником документи що не відповідають вимогам п. 2 ч ІІ Додатку 2 до ТД й за такого просим усунути невідповідності та надати документи відповідно до вимог зазначеного пункту. Пунктом 3.2. Частини ІІ Додатку 2 до ТД вимагалося надати Учасниками саме «Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, який пройшов навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР». Учасник надав в складі тендерної пропозиції два сертифікати видані Рощиній Наталії Володимирівні, які засвідчують, що вона: 1) успішно пройшла курс навчання ISO 22000:2018 перехід на нову версію FSSC 22000-V5.2020 Презентація стандартів ISO 22301, ISO 9004. Порівняльний аналіз програм передумов (попередніх програм, базових програм) ISO|TS22002-1 і наказу 590/2012. За результатами тестування присвоєна кваліфікація: внутрішній аудитор згідно вимог ISO 19011:2018; ISO 9001:2015 системи менеджменту якості. За результатами тестування присвоєна кваліфікація: Внутрішній аудитор згідно вимог ISO 19011:2018. Надані документи не відповідають вимогам п. 3.2. ч. ІІ Додатку 2 до ТД. Просимо усунути невідповідності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.