Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 16:47. Дата останніх змін - 24-02-2025, 16:35

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378... Державна закупівля - UA-2025-02-14-011893-a Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378 від замовника Комунальний заклад «Ліцей №1» Кам’янської міської ради від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-14-011893-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-014466-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 16:47
по 19-02-2025, 16:00

Умови поставки: предмет закупівлі підлягає доставці окремими партіями за адресою, визначеною у Додатку 2 до Договору протягом загального строку поставки, щоденно ,крім вихдних (з 07:00 години до 08:00 години) згідно з попередніми заявками Покупця. Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Продукти харчування постачаються за установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує їх збереження під час транспортування. Продукція має бути маркована та фасована відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Термін придатності Товару з обмеженим строком зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 90% від визначеного виробником даного Товару. Переможець відбору разом з підписаним договором має надати документи, що зазначені у Додатку 3 проекту договору. Ненадання зазначених документів у вказаний строк буде вважатися відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених Замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників Місце поставки: вул. М.Лисенка, 2а, м. Кам’янське, Дніпропетровська область

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
156000
156 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад «Ліцей №1» Кам’янської міської ради
ЄДРПОУ:23076709 Досьє YouControl
Контактна особа:Інеса Ковтуновська
Телефон:+380962389805
E-mail:schoolnvk36@gmail.com
Місцезнаходження:
51911, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Миколи Лисенка, 2А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

857
кілограм
51911 , Україна , Дніпропетровська область , місто Кам'янське , вул. Миколи Лисенка, 2А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна14-02-2025, 16:46
Розмірний ряд300-500гАктивна14-02-2025, 16:46
Частинатушка без головиАктивна14-02-2025, 16:46
ВидхекАктивна14-02-2025, 16:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:47:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:46:36
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:46:36
              Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
              Подія:
              Поставка товару
              Опис:
              Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються
              Тип оплати:
              Пiсляоплата
              Тип днів:
              Робочі
              Розмір оплати(%):
              100
              Період (днів):
              10
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Ім'я:
              ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"   Досьє YouControl
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 44, 49000, Володимир Цимбал
              Остаточна пропозиція:
              125 361,96 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              21-02-2025, 14:09
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-02-14-011893-a-c1
              Номер договору:
              4
              Дата підписання договору:
              24-02-2025, 16:00
              Строк дії договору:
              з 24-02-2025 по 31-12-2025
              Інформація про підписанта покупця
              ПІБ підписанта:
              Липова Марія Анатоліївна
              E-mail підписанта:
              schoolnvk36@gmail.com
              Посада підписанта:
              Директор
              Підписант діє на підставі:
              Статуту
              Номер IBAN:
              UA268201720344221011400039334
              Телефон підписанта:
              +380962389805
              125 361,96 UAH
              Ціна договору
              104 468,83 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ТОВ "АЛЬЯНС ФУД"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              125 361,96 UAH, з ПДВ
              Позиції:
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              18-02-2025, 18:28:39
              Документи:
              Тип документа:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              Форма забезпечення:
              Гарантія фінансової установи
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
              5
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
              30

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              Пропозицію подав:
              ТОВ "НВО Промсервiс"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              141 405 UAH, з ПДВ
              Позиції:
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              17-02-2025, 14:47:45
              Документи:
              Тип документа:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              Форма забезпечення:
              Гарантія фінансової установи
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
              5
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
              30

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              Пропозицію подав:
              ФОП "Сердій Віктор Петрович"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              155 974 UAH, з ПДВ
              Позиції:
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              17-02-2025, 13:13:14
              Документи:
              Тип документа:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              Форма забезпечення:
              Гарантія фінансової установи
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
              5
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
              30

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:46:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              ФОРМА гарантії як забезпечення виконання договору.docx, , Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; договір-заява, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. На підтвердження грошового покриття банківської гарантії учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Банківська гарантія в електронному вигляді надсилається замовнику на електронну адресу: У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:46:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:46:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія з грошовим покриттям. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ