2.1. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу протягом 24 годин з моменту отримання такого замовлення. У разі виникнення у Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні інший Строк поставки Товару. 2.2. Поставка Товару здійснюється Постачальником до закладу до 8:30години у робочі дні тижня (3 рази в тиждень). Замовник може передбачити у замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні 2.3. Заявки подаються Замовником Постачальнику письмово або усно або шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу (спосіб повідомлення визначається Замовником самостійно). 2.4. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти. 2.5. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації,
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 21 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Ліцей №94 Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26205165 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мудра Світлана Петрівна |
| Телефон: | +380984866314 |
| E-mail: | NVKno94@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79069, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Брюховицька, 99 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Пунктом 65 Порядку №822 встановлено, що замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору про закупівлю. Враховуючи те, що під час проведення запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі Замовник здійснив запит пропозицій постачальників на предмет закупівлі, який не задовільняє потреби Замовника, тому відповідно до п.65 пп. 1 Порядку 822 відсутня подальша потреба в закупівлі, тому є необхідність відмінити вже оголошену Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2025, 11:42
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.