Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 15:05. Дата останніх змін - 13-02-2025, 15:05

ДК 021:2015 – 15550000-8-Молочні продукти різні (Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418)

ДК 021:2015 – 15550000-8-Молочні продукти різні (Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418)... Державна закупівля - UA-2025-02-13-010248-a ДК 021:2015 – 15550000-8-Молочні продукти різні (Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418) від замовника Комунальний заклад "Антонівський мистецький ліцей" Миколаївської обласної ради від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-010248-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-012539-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 15:05
по 18-02-2025, 07:00

Постачальник зобов’язаний доставити товар за адресою: 56630, Миколаївська обл., Миколаївський р-н ,с. Антонівка,вул..Шкільна,1, КЗ «Антонівський МЛ».Замовник здійснює закупівлю товарів згідно із заявками, яка подається не менш, ніж за 1 день до моменту поставки електроною поштою, телефоном. Асортимент та кількість Товару в кожній партії, Замовник вказує в замовленні на поставку відповідної партії Товару.Поставка товару Замовнику здійснюється з визначеною періодичністю (один раз на тиждень – вівторок до 9:00 год. ранку) по замовленню (за допомогою засобів телефонного та (або) електронного зв'язку) відповідно до умов договору, специфікації, з зазначенням асортименту та кількості товару. Постачальник зобов’язаний поставити товар у повному обсязі, згідно із заявками Замовника, до 9.00 год, крім святкових днів, розклад прийому продукції у святковий день обговорюється окремо. У випадку поставки товару не в зазначений час Замовник має право відмовитись від прийому продукції без компенсування витрат Постачальника.Пакування, фасування, завантаження, розвантаження та підвіз товару до Замовника відбувається силами і за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам та правилам, водій якого повинен мати санітарну книжку. При виникненні претензій по недопоставці товару Постачальник повинен провести допоставку протягом 3 годин з дня отримання претензій.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1030
1 030 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад "Антонівський мистецький ліцей" Миколаївської обласної ради
ЄДРПОУ:04590056 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Шаріпова
Телефон:+380733338236, +380964979063
E-mail:ashi@meta.ua
Місцезнаходження:
56630, Україна, Миколаївська область,Миколаївський р-н, село Антонівка,, вул. Шкільна, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

10
кілограм
56630 , Україна , Миколаївська область , с.Антонівка , Шкільна, 1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна13-02-2025, 15:00
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна13-02-2025, 15:00
БезлактознаНіАктивна13-02-2025, 15:00
Маса неттовід 350 до 350грамАктивна13-02-2025, 15:00
Масова частка жирувід 20 до 20відсотокАктивна13-02-2025, 15:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:05:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 15:01:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару проводиться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника.Оплата за поставлений товар проводиться Замовником протягом 30 календарних днів після його отримання на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ