Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 14:46. Дата останніх змін - 13-02-2025, 14:46

Тушка куряча (потрош) охолоджена код ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо

Тушка куряча (потрош) охолоджена код ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо... Державна закупівля - UA-2025-02-13-009744-a Тушка куряча (потрош) охолоджена код ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо від замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-009744-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-010212-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 14:46
по 18-02-2025, 00:00

Кури-тушки, охолоджені, ДСТУ 3143 Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Покупця протягом одного календарного дня з моменту надання заявки, за адресою 40031, м.Суми, вул.Ковпака, 22. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Покупцем. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення (склад замовника) здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Товар, що поставляється за цим Договором, повинен супроводжуватись наступними документами: - накладною; - посвідченням про якість чи декларацією виробника; - іншими документами на вимогу Покупця що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 10 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару Для підтвердження виконання принципі НАССР та дотримання вимог законодавства про харчові продукти, на момент підписання договору Постачальник надає копії: акту державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (не пізніше 3 міс.); акту державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (не пізніше 3 міс.); акту державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства відносно транспортних засобів, якими здійснюється перевезення харчових продуктів.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
315000
315 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"
ЄДРПОУ:03338126 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Колесова
Телефон:+380542780907
E-mail:sokdl_ekonom@ukr.net
Місцезнаходження:
40031, Україна, Сумська область,м.Суми, вул. Ковпака,22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кури-тушки, охолоджені, ДСТУ 3143

2 400
кілограм
40031 , Україна , Сумська область , м.Суми , вулиця Ковпака, 22 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна13-02-2025, 14:44
Частинакури-тушкиАктивна13-02-2025, 14:44
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна13-02-2025, 14:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 14:46:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 14:44:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Надання послуг
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ