Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 20:28. Дата останніх змін - 06-03-2025, 18:23

Сир твердий

Сир твердий... Державна закупівля - UA-2025-02-12-015327-a Сир твердий від замовника Військова частина Т0920 від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-015327-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 20:28
по 18-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 21:00
по 21-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1685000
1 685 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:8 425 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
1 685 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий

5 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15540000-5
Сирні продукти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
Остаточна пропозиція:
1 545 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-02-2025, 09:18

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-02-25, 20:55:04
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник Відомості про Учасника, Вих.№ 2025/220 від 17.02.2024 р., але в наданому документі не вказані: власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; також не вказано громадянство керівника. Крім того, дата документа зазначено не вірно. «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Лист про співпрацю від 18.02.2025 у якому ТОВ «АТРІКС А» гарантує поставки товару, але Замовником вимагався «Гарантійний лист виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України». Згідно наданої Учасником інформації виробником продукції є TOB «Агроторг лтд». Підтвердження офіційного представництва для ТОВ «АТРІКС А» від TOB «Агроторг лтд» учасником не надано. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учаснику необхідно надати наступні документи: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам.» Встановлено, що Учасник надав скановану копію Декларацію виробника, № 23 від 19 січня 2025 р., а замовником вимагається сканований оригінал в кольоровому вигляді. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-02-25, 20:55:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-015327-a-b1
Номер договору:
130
Дата підписання договору:
05-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-03-2025 по 31-12-2025
1 545 000 UAH
Ціна договору
1 287 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 545 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 09:04:18
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Завдаток
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 20:29:03
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 20:28:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 20:28:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 20:28:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 20:28:50
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Завдаток
          Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 20:28:50
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 20:28:50
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 20:28:50
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ