Поставка товару здійснюється окремими партіями два рази на місяць відповідно до замовлення, в повному обсязі, без змін кількості, з 08:00 год до 16:00 год, крім вихідних та святкових днів згідно одержаної Учасником письмової/усної заявки Замовника будь-яким способом (по телефону, листом, по факсу, або по електронній пошті), якщо інший строк поставки не буде узгоджений сторонами додатково. Умови оплати: здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару. Попередня оплата Товару не передбачається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 231 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Івано-Франківський геріатричний пансіонат |
| ЄДРПОУ: | 03188748 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.pansionat.if.ua/ |
| Контактна особа: | Неліпа Наталія Вікторівна |
| Телефон: | 380972655844 |
| E-mail: | pansionat-if@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76011, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Медична, 4 |
8 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.