Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протоколом №1 від 12.02.2025р. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 24133, Вінницька обл., Могилів – Подільський район., с. Моївка, вул. Шкільна,1. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МОЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БАБЧИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26242887 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ротко Олена |
| Телефон: | +380999874392 |
| E-mail: | olenarotko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 24133, Україна, Вінницька область,село Моївка , вул.Шкільна, будинок 1 |
6 |
Відповідно до п.8 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій Копію свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Копію свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.