Поставка Товару здійснюється партіями, згідно заявки Замовника. Строк (термін) поставки товару: до 31 травня 2025року. Приймання-передача товару проводиться за кількістю, якістю та асортиментом згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) уповноваженими представниками Сторін.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 802,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Вакаров |
| Телефон: | +380506408860 |
| E-mail: | zakupkivera@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.