Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 206 218,35 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 031,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37862109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Лазаренко |
| Телефон: | +380676300475 |
| E-mail: | zakupki6@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, площа Визволення, 5а |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "ЮР-ТВІН" (пропозиція 203340,30 грн.), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: В ціновій пропозиції поданої Учасником виявлена арифметична помилка в позиції 3)Каша молочна "Малютка" для дітей в асортименті, 250 гр. - Загальна вартість без ПДВ, грн та в проєкті договору, який заповнив Учасник також виявлена арифметична помилка в Специфікації в позиції 3 - Вартість без ПДВ (грн.)Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.