Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 365 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 203,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Гребенюк |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення порушення Створено: 21.02.25, 09:00 Діє до: 22.02.25, 09:00 Опис: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 21.02.2025 № 32 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника «ТОВ СУМИСЛАВБУД» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК021:2015: 03410000-7 Деревина» на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником «ТОВ СУМИСЛАВБУД» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК021:2015: 03410000-7 Деревина» (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-12-003600-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості),. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Відповідно до додатку 2 Вимоги до гарантії виробника (постачальника). Переможець процедури закупівлі власними силами та за власний рахунок забезпечує виконання гарантійних зобов’язань відповідно до укладеного договору на поставку. Поставка Товару здійснюється за адресою: Сумська область, м.Суми (детальна інформація про місця поставки буде повідомлена переможцю під час виконання договору про закупівлю). Поставка Товару здійснюється автомобільним транспортом. Вигрузка та розгрузка за рахунок постачальника. Ціна вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. (Надати гарантийний лист) Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталя ГРЕБІНЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.