Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 63 605 760 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 318 028,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052784 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Меленець Радислав Сергійович |
| Телефон: | +380970117030 |
| E-mail: | radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр. Миру, 70 |
8 |
Присутні: Уповноважена особа Радислав Меленець Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-02-11-016213-a, щодо закупівлі «Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі – Учасник). У зв’язку з необхідністю розміщення в строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20.03.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини десятої статті 29 Закону є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа ___________ Радислав Меленець
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, за кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, (ідентифікатор закупівлі (UA-2025-02-11-016213-a), ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пунктом 14 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про використання складських приміщень та транспортних засобів яким проведена обробка відповідно до санітарних норм.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Довідка сан.обробка склади і авто.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме довідка не містить інформацію про використання складських приміщень та транспортних засобів яким проведена обробка відповідно до санітарних норм. Згідно пунктом 16 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Копію з оригіналу / або скановану копію договору, договорів, дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Договір сан обробка приміщ. 2025.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме наданий файл не містить «Копію з оригіналу / або скановану копію договору, договорів». ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі в якій зазначається інформація про використання складських приміщень та транспортних засобів яким проведена обробка відповідно до санітарних норм; - копію з оригіналу / або скановану копію договору, договорів, дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.