Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 830 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 151,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 02144996 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Перепелиця Світлана Георгіївна |
| Телефон: | +380516175489 |
| E-mail: | perv.osvitatender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 55200, Україна, Миколаївська область,Первомайськ, Грушевського, 1 |
3 |
Доброго дня! Надайте, будь ласка, наступну інформацію: 1. за пунктом 9.2 , а саме "підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи або на право власності цієї матеріально-технічної бази, або на право користування відповідно до договору оренди цього майна. У випадку оренди приміщень - надати копію договору оренди будівлі або будь-якої іншої капітальної споруди (або її окремої частини) на строк не менший, ніж строк дії договору поставки товару. У випадку, коли договір оренди укладається між підприємцем та фізичною особою, договір повинен бути завірений нотаріально. "; 2. за пунктом 9.3, а саме "права на користування спеціалізованого транспорту, який використовується постачальником, наявність документів на право власності або чинний договір оренди, при необхідності засвідчений нотаріально."; 3. за пунктом 9.4, а саме "у випадку оренди технологічного обладнання, надати копію договору оренди технологічного обладнання, при необхідності засвідченого нотаріально"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.