Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 16:52. Дата останніх змін - 14-02-2025, 14:52

Крохмалі та крохмалепродукти

Крохмалі та крохмалепродукти... Державна закупівля - UA-2025-02-10-014904-a Крохмалі та крохмалепродукти від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-10-014904-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-018358-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 16:52
по 13-02-2025, 00:00

Товар на умовах даного Договору. Товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь поставці за цим договором не підлягають. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, які підтверджують походження, якість та свіжість продукції товарно-транспортна накладна, декларація відповідності / посвідчення якості, декларація виробника тощо. Документи, що супроводжують товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару. 2.4. Строк придатності Товару на момент факту його приймання на склад Замовника повинен становити не менше як 90% від загального терміну придатності. Станом на момент підписання даного Договору учасник має надати декларацію відповідності/декларацію виробника на товар. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару в місце постачання: КНП «Перинатальний центр м.Києва» за адресою – 03037, м. Київ, просп. В. Лобановського,2. Розвантаження товару здійснюється в на склад пологового будинку представниками Постачальника з 8.00 до 15 години у робочі дні (пн-п’ятниця). Товар повинен супроводжуватися копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам нормативних документів, технічним описам, сертифікатам якості (декларації відповідності) тощо, що завірений(і) Постачальником належним чином. Доставку товару Постачальник здійснює за власний рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
30000
30 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:22964365 Досьє YouControl
Контактна особа:Омельчук Людмила Степанівна
Телефон:380677684523, 380987683228
E-mail:pcenter_ekonomist@ukr.net
Місцезнаходження:
03150, Україна, м. Київ,вул. Предславинська, буд. 9
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022

1 000
кілограм
03150 , Україна , м. Київ , вул. Предславинська, буд. 9 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ГОСТ 7022ТакАктивна10-02-2025, 16:52
МаркаМАктивна10-02-2025, 16:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 16:51:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 16:51:05
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ПП "Продцентр-плюс"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Шевченка, будинок 27/1, 11500, Людмила Лінькова
          Остаточна пропозиція:
          25 260 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          13-02-2025, 10:32
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-02-10-014904-a-b1
          Номер договору:
          03/11
          Дата підписання договору:
          14-02-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 14-02-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Лінькова Людмила Володимирівна
          E-mail підписанта:
          prodcentr@ukr.net
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          713116470000026007300929108
          Телефон підписанта:
          +380676565178
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Говсєєв Д.О.
          E-mail підписанта:
          pcenter_ekonomist@kyivcity.gov.ua
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статут
          Номер IBAN:
          UA413052990000026008046214941
          Телефон підписанта:
          380678451402
          25 260 UAH
          Ціна договору
          21 050 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ПП "Продцентр-плюс"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          25 260 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          11-02-2025, 15:51:22
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          28 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          12-02-2025, 14:11:40
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          28 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          12-02-2025, 17:30:57
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ