Термін поставки Товару – один раз на місяць (з 08 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.) відповідно до заявок Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 9 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 38856054 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Корлуп |
Телефон: | +380669876240 |
E-mail: | krtmo.tdk@ukr.net |
Місцезнаходження: | 45201, Україна, Волинська область,м. Ківерці, вул. Філатова, буд. 6 |
0 |