До підписання цього Договору Постачальник зобов’язаний надати наступні документи: 1) копію документу про державну реєстрацію потужності; 2) копію медичної книжки з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів працівників, які будуть безпосередньо здійснювати постачання Товару згідно цього Договору; 3) копію технічного паспорта транспортного засобу та копію документу, що підтверджує санітарну обробку транспортного засобу та/або копію ату виконаних робіт з дезінфекції транспортного засобу яким буде здійснюватися постачання Товару згідно цього Договору, чинних на період укладення Договору та не менше пів року до закінчення строку дії основного Договору; 4) копію документу, що підтверджує те, що Постачальник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: копію сертифікату (чинного на дату укладення Договору), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів». Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 129 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВЕЛИКООЛЕКСИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ШПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25316827 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://veloleksyn.osvitahost.net/ |
| Контактна особа: | Любов Майбродська |
| Телефон: | +380687292807 |
| E-mail: | veloleksin@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 35302, Україна, Рівненська область,Рівненський р-н село Великий Олексин, вулиця Т. Шевченка, будинок 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.