Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 774 036 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 870,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єрмакова Валентина Юріївна |
| Телефон: | 380442423706 |
| E-mail: | solomruo2423706@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
10 |
Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-02-07-008464-a, Замовник: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766, Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766, (далі - Учасник) виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п. 31 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Вимоги зазначені в Додатку № 2 до Тендерної документації. 1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2. Розділу І Додатку № 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати наступні документи: «Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване». Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо), дійсних впродовж 2025 року Учасником у складі Тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій від 21.02.2025 № 2, в якій зазначено власний автомобіль IVECO AM6543KM. Однак не надано документа підтверджуючого право власності на вказаний автомобіль. 2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати гарантійний лист в довільній формі, в якому гарантує застосування заходів із захисту довкілля. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений лист. 3. Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначена(і) довідка(и). 4. Відповідно до абзацу 2 пункту 11.3. Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати кольорову скановану копію Сертифікату, виданого Учаснику, на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», чинний на дату кінцевого строку подання та звіт за результатами останнього аудиту, якщо такий проводився. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначені документи. 5. Відповідно до пункту 11.10. Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати протокол випробувань/експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією (надати копію акредитаційного документу такої лабораторії та Договір з лабораторією, дійсний впродовж 2025 року), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та вміст радіонуклідів датований не більше 3(три) місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія акредитаційного документу лабораторії, якою було видано протокол випробувань/експертний висновок. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • 1. Копію документа підтверджуючого право власності автомобіля IVECO AM6543KM; 2. Гарантійний лист в довільній формі, в якому гарантує застосування заходів із захисту довкілля; 3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; 4. Кольорову скановану копію Сертифікату, виданого Учаснику, на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», чинний на дату кінцевого строку подання та звіт за результатами останнього аудиту, якщо такий проводився. 5. Копію акредитаційного документу лабораторії, якою було видано протокол випробувань/експертний висновок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.