Закупівлю оголошено - 07-02-2025, 13:50. Дата останніх змін - 20-03-2025, 11:57

ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)

ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)... Державна закупівля - UA-2025-02-07-008464-a ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні) від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-07-008464-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-07-010169-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 13:50
по 21-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 13:50
по 24-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-02-2025, 14:15
по 24-02-2025, 14:38

Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4774036
4 774 036 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:23 870,18 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Єрмакова Валентина Юріївна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021-2015 код 15330000-0 Обр ...
4 774 036 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-02-2025, 14:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)

28 650
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Сергієнко Аліна Михайлівно
Остаточна пропозиція:
4 199 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 491 950 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2025, 14:18
Період подачі оскарження:
по 11-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-02-25, 19:28:15
24

Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-02-07-008464-a, Замовник: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766, Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766, (далі - Учасник) виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п. 31 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Вимоги зазначені в Додатку № 2 до Тендерної документації. 1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2. Розділу І Додатку № 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям повинен надати наступні документи: «Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване». Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо), дійсних впродовж 2025 року Учасником у складі Тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій від 21.02.2025 № 2, в якій зазначено власний автомобіль IVECO AM6543KM. Однак не надано документа підтверджуючого право власності на вказаний автомобіль. 2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати гарантійний лист в довільній формі, в якому гарантує застосування заходів із захисту довкілля. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений лист. 3. Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначена(і) довідка(и). 4. Відповідно до абзацу 2 пункту 11.3. Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати кольорову скановану копію Сертифікату, виданого Учаснику, на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», чинний на дату кінцевого строку подання та звіт за результатами останнього аудиту, якщо такий проводився. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначені документи. 5. Відповідно до пункту 11.10. Розділу ІІІ Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати протокол випробувань/експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією (надати копію акредитаційного документу такої лабораторії та Договір з лабораторією, дійсний впродовж 2025 року), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та вміст радіонуклідів датований не більше 3(три) місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія акредитаційного документу лабораторії, якою було видано протокол випробувань/експертний висновок. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • 1. Копію документа підтверджуючого право власності автомобіля IVECO AM6543KM; 2. Гарантійний лист в довільній формі, в якому гарантує застосування заходів із захисту довкілля; 3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; 4. Кольорову скановану копію Сертифікату, виданого Учаснику, на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», чинний на дату кінцевого строку подання та звіт за результатами останнього аудиту, якщо такий проводився. 5. Копію акредитаційного документу лабораторії, якою було видано протокол випробувань/експертний висновок.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 19:28:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-07-008464-a-b1
Номер договору:
37
Дата підписання договору:
18-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-03-2025 по 31-12-2025
4 199 999 UAH
Ціна договору
4 199 999 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Гагаріна, буд. 7, кв.6, 26400, Світлана Назаренко
Остаточна пропозиція:
3 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 688 880 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-03-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 900 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 688 880 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 22:02:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване. 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо), дійсних впродовж 2025 року; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщень за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в разі якщо приміщення орендовані. 1.3.Копію витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку (споруди або комплексу споруд/ складського приміщення, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів та транспортних засобів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці, зберіганні або реалізації харчових продуктів. Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (для постачальників сировини та харчових продуктів). 1.4. Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснювати постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів орендодавця (перевізника ) (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати орендодавцю (перевізнику) та підтверджені документально: -скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця на автотранспорт; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 1.5. Копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), дійсного впродовж 2025 року, в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох),які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції. 1.6. Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі(протягом 2025 року), на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.7.Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.8. Кольорову скан-копю оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі на мийку транспортних засобів, яким буде поводиться поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2025 року). В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника, а також акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід роботи. 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. 2.3. Кольорові скан-копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 2.4. Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок. 2.5.Надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками учасника, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку №2 до цієї документації, видані не раніше 2025 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України; 2.6.Надати документи про проходження навчання з охорони праці водіїв (водіїв-експедиторів) не раніше 2025 року, відповідно до вимог чинного законодавства (договір, акт виконаних робіт, посвідчення, витяг з протоколу).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1 Надати довідку про виконання аналогічного/аналогічних договору(ів)* за 2023-2025 р.р., в якому зазначити предмет договору(ів), вартість договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічого договору надати кольорові скан-копії: - договору(ів), зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - надати акти-прийому передачі, накладні, акти звіряння взаємних розрахунків або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору (ів) частково або в повному обсязі. 3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 199 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 491 950 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-02-2025, 23:32:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване. 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо), дійсних впродовж 2025 року; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщень за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в разі якщо приміщення орендовані. 1.3.Копію витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку (споруди або комплексу споруд/ складського приміщення, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів та транспортних засобів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці, зберіганні або реалізації харчових продуктів. Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (для постачальників сировини та харчових продуктів). 1.4. Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснювати постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів орендодавця (перевізника ) (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати орендодавцю (перевізнику) та підтверджені документально: -скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця на автотранспорт; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 1.5. Копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), дійсного впродовж 2025 року, в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох),які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції. 1.6. Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі(протягом 2025 року), на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.7.Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.8. Кольорову скан-копю оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі на мийку транспортних засобів, яким буде поводиться поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2025 року). В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника, а також акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід роботи. 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. 2.3. Кольорові скан-копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 2.4. Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок. 2.5.Надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками учасника, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку №2 до цієї документації, видані не раніше 2025 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України; 2.6.Надати документи про проходження навчання з охорони праці водіїв (водіїв-експедиторів) не раніше 2025 року, відповідно до вимог чинного законодавства (договір, акт виконаних робіт, посвідчення, витяг з протоколу).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1 Надати довідку про виконання аналогічного/аналогічних договору(ів)* за 2023-2025 р.р., в якому зазначити предмет договору(ів), вартість договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічого договору надати кольорові скан-копії: - договору(ів), зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - надати акти-прийому передачі, накладні, акти звіряння взаємних розрахунків або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору (ів) частково або в повному обсязі. 3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-02-2025, 13:50:29
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-02-2025, 14:05:55
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 16:18:29
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 16:47:06
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 16:55:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-02-2025, 16:56:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-02-2025, 18:08:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-02-2025, 16:37:29
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:06:59
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено07-02-2025, 13:40:35
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-02-2025, 16:45:32
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-02-2025, 16:46:00
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-02-2025, 16:53:20
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-02-2025, 16:54:46
        Тендерна документація
        публічний Видалено14-02-2025, 18:03:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено14-02-2025, 18:07:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 16:57:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:06:22
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          8. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1 Надати довідку про виконання аналогічного/аналогічних договору(ів)* за 2023-2025 р.р., в якому зазначити предмет договору(ів), вартість договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. 3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічого договору надати кольорові скан-копії: - договору(ів), зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - надати акти-прийому передачі, накладні, акти звіряння взаємних розрахунків або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору (ів) частково або в повному обсязі. 3.3. Оригінали листів-відгуків про виконання аналогічних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід роботи. 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. 2.3. Кольорові скан-копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 2.4. Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок. 2.5.Надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками учасника, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку №2 до цієї документації, видані не раніше 2025 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України; 2.6.Надати документи про проходження навчання з охорони праці водіїв (водіїв-експедиторів) не раніше 2025 року, відповідно до вимог чинного законодавства (договір, акт виконаних робіт, посвідчення, витяг з протоколу).
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021-2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені овочі та фрукти різні)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях) із зазначенням власне чи орендоване. 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо), дійсних впродовж 2025 року; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди приміщень за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в разі якщо приміщення орендовані. 1.3.Копію витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку (споруди або комплексу споруд/ складського приміщення, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів та транспортних засобів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці, зберіганні або реалізації харчових продуктів. Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (для постачальників сировини та харчових продуктів). 1.4. Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснювати постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів орендодавця (перевізника ) (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати орендодавцю (перевізнику) та підтверджені документально: -скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів орендодавця на автотранспорт; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за останній місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 1.5. Копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), дійсного впродовж 2025 року, в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох),які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції. 1.6. Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі(протягом 2025 року), на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.7.Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.8. Кольорову скан-копю оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі на мийку транспортних засобів, яким буде поводиться поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2025 року). В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника, а також акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-02-2025, 13:42:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ