| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 434 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 170 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) та/або сертифікату якості на запропонований товар, та/або сертифікату відповідності та/ або інший документ що засвідчує якість та походження товару.» Встановлено, що Учасник надав сканований Сертифікат якості на рис, але наданий сертифікат не є сканованим оригіналом в кольоровому вигляді. Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання рис). Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих.№1320 від 11.02.2025 р. про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження виконання договору, зазначеного у гарантійному листі, Учасник надав Лист-відгук, вих.№1001 від 10.02.2025, в якому зазначено: «Під час виконання даного договору на поставку цукру компанія зарекомендувала себе як надійного партнера, який виконує умови вчасно і у відповідності до договору», тобто у листі вказаний товар цукор, замість рису. «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, вих.№12 від 11.02.2025 від ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» у якому зазначено, що між Учасником та ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» заключений договір на поставку рису № ДГ -22/11 від 22.11.2024 р. Також у листі зазначено, що ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» є імпортером і тому гарантує поставку Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, але наданий сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору не підтверджує що ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» є імпортером продукції на території України. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.