Закупівлю оголошено - 06-02-2025, 19:46. Дата останніх змін - 06-03-2025, 13:40

Рис

Рис... Державна закупівля - UA-2025-02-06-016357-a Рис від замовника Військова частина Т0920 від 2/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-06-016357-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 19:46
по 12-02-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 20:00
по 17-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-02-2025, 14:32
по 18-02-2025, 14:55

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
434000
434 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 170 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
434 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-02-2025, 14:32
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рис

7 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
15610000-7
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Героїв 4/769, 49112, Литвинчук Віліна Василівна
Остаточна пропозиція:
324 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
329 280 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 20:35

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-25, 11:21:07
24

Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) та/або сертифікату якості на запропонований товар, та/або сертифікату відповідності та/ або інший документ що засвідчує якість та походження товару.» Встановлено, що Учасник надав сканований Сертифікат якості на рис, але наданий сертифікат не є сканованим оригіналом в кольоровому вигляді. Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання рис). Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих.№1320 від 11.02.2025 р. про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження виконання договору, зазначеного у гарантійному листі, Учасник надав Лист-відгук, вих.№1001 від 10.02.2025, в якому зазначено: «Під час виконання даного договору на поставку цукру компанія зарекомендувала себе як надійного партнера, який виконує умови вчасно і у відповідності до договору», тобто у листі вказаний товар цукор, замість рису. «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, вих.№12 від 11.02.2025 від ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» у якому зазначено, що між Учасником та ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» заключений договір на поставку рису № ДГ -22/11 від 22.11.2024 р. Також у листі зазначено, що ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» є імпортером і тому гарантує поставку Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, але наданий сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору не підтверджує що ТОВ «АЗІМУТ-ТРЕЙД» є імпортером продукції на території України. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 11:21:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-06-016357-a-c1
Номер договору:
127
Дата підписання договору:
05-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-03-2025 по 31-12-2025
324 940 UAH
Ціна договору
270 783,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
324 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
329 280 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 14:34:16
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТК "Добра Хата"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
326 340 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
393 540 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 16:15:20
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 19:48:00
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 19:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 19:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 19:46:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 19:46:52
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ