Закупівлю оголошено - 06-02-2025, 16:17. Дата останніх змін - 17-02-2025, 14:40

ЦОЗ-25Т_58_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492)

ЦОЗ-25Т_58_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492)... Державна закупівля - UA-2025-02-06-014002-a ЦОЗ-25Т_58_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492) від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 2/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-06-014002-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-06-017297-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 16:17
по 12-02-2025, 00:00

Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
45959.7
45 959,70 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081352 Досьє YouControl
Контактна особа:Деркач Роман Іванович
Телефон:0444069178
E-mail:derkach.r.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
6



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядок № 822, замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. 17.02.2025 від відділу планування закупівель філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» надійшла службова записка про відміну запиту пропозицій постачальників по закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, у зв’язку з помилковим визначенням очікуваної вартості. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників підлягає відміні у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822. ВИРІШИВ: 1. Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

17-02-2025, 14:40

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

659,64
кілограм
Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВимороженаТакАктивна06-02-2025, 16:15
МаркаПАктивна06-02-2025, 16:15
ДезодорованаТакАктивна06-02-2025, 16:15
Відповідність ДСТУ 4492ТакАктивна06-02-2025, 16:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 16:16:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 16:15:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
          Остаточна пропозиція:
          43 536,24 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          12-02-2025, 10:35
          Договір
          Цей договір було скасовано до підписання
          Системний номер договору:
          UA-2025-02-06-014002-a-a2
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Гентеш Ірина Григорівна
          E-mail підписанта:
          Garant-2010@i.ua
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA 863510050000026001879026752
          Телефон підписанта:
          380666328142
          43 536,24 UAH
          Ціна договору
          43 536,24 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. БАТУМСЬКА, буд. 9, кв. 138, 49000, Виталий Евтушевский
          Остаточна пропозиція:
          41 557,32 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. БАТУМСЬКА, буд. 9, кв. 138, 49000, Виталий Евтушевский
          Остаточна пропозиція:
          41 557,32 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          12-02-2025, 09:18

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          41 557,32 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          11-02-2025, 16:48:37
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          43 536,24 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-02-2025, 17:25:23
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          43 536,24 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          08-02-2025, 16:34:16
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          45 515,16 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-02-2025, 13:52:17
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ