Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 45 959,70 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Деркач Роман Іванович |
Телефон: | 0444069178 |
E-mail: | derkach.r.i@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядок № 822, замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. 17.02.2025 від відділу планування закупівель філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» надійшла службова записка про відміну запиту пропозицій постачальників по закупівлі на підставі підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, у зв’язку з помилковим визначенням очікуваної вартості. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників підлягає відміні у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822. ВИРІШИВ: 1. Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-02-2025, 14:40
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.