Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 16:04. Дата останніх змін - 04-02-2025, 16:04

М’ясо ДК 021:2015:15110000-2 (Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова

М’ясо ДК 021:2015:15110000-2 (Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова... Державна закупівля - UA-2025-02-04-014310-a М’ясо ДК 021:2015:15110000-2 (Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова від замовника Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-04-014310-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-04-017059-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 16:04
по 07-02-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6177600
6 177 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321310 Досьє YouControl
Контактна особа:Пашковська Софія
Телефон:380322546423
E-mail:sophiapashkovska@ukr.net
Місцезнаходження:
79049, Україна, Львівська область,Львів, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

37 440
кілограм
Україна , згідно додатку № 2 до договору ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна04-02-2025, 16:04
ЧастинафілеАктивна04-02-2025, 16:04
З шкіроюНіАктивна04-02-2025, 16:04
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна04-02-2025, 16:04
Наявність кістокНіАктивна04-02-2025, 16:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 16:04:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 16:03:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень).Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ