Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 960 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 59 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 178 800 UAH |
| Замовник: | КЕВ м. Херсона |
| ЄДРПОУ: | 08294952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мальченко Андрій Олександрович |
| Телефон: | +380552322655 |
| E-mail: | rp0048.xe@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, сел. Чкалова, 37 |
7 |
Відповідно до вимог пунктів18 Додатку 8 до ТД Учасник повинен надати «завірену копія паспорту (для фізичних осіб)». Так, у складі ТП Учасника є тільки договір на перевезення, а вищезазначені документи відсутні. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.
Відповідно до вимог пунктів Додатку 8 до ТД Учасник повинен надати: 2. Документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації - згідно Додатку 1 до тендерної документації. 3. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії; 4. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 5. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: а) копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; б) копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; в) документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. 7. Підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 8. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; 9. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей; 14. Довідка в довільній формі, що Учасник (уповноважена особа) не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, фізичною особою (фізичною особою – підприємець) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; 15. Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі відповідно до законодавства); 16. Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника ПДВ, у разі сплати учасником ПДВ, або копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платників єдиного податку (за умови наявності в Учасника таких); 17. Скан-копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або облікової картки платника податків (для фізичних осіб); 18. Завірена копія паспорту (для фізичних осіб) та лист-згода на обробку персональних даних (згідно Додатку 7); 19. Довідка в довільній формі про провадження Учасником комплексу заходів по захисту навколишнього середовища, які він передбачає під час виконання договору. 20. Довідка в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 4 до тендерної документації з заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником; 22. Документ (договір купівлі, накладна тощо), який підтверджує право власності на товар. 23. Звіт/сертифікат/висновок/протокол випробувань або іншим офіційним документом акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники та санітарним нормам щодо предмету закупівлі. Так, у складі ТП Учасника є тільки договір на перевезення, а вищезазначені документи відсутні. Таким чином, Учаснику необхідно надати у складі своєї ТП перелічені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.