Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 500 UAH |
| Замовник: | Хустський багатопрофільний ліцей №1 імені Івана Магули Хустської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20453382 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобинич Яна Миколаївна |
| Телефон: | +380314245023 |
| E-mail: | gimnaziya.khust@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,МІСТО ХУСТ, вул.Корятовича,2 |
3 |
Відповідно до додатку 1 до ТД Замовник вимагає надати скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та дезінфекцію транспортних засобів (дійсного впродовж дії договору (в разі підписання із Замовником))з установами, які мають право на проведення таких робіт. Надати акти виконаних робіт за попередній місяць. У складі тендерної пропозиції учасник надав чинний договір на дезінфекцію складських приміщень та транспортних засобів № 54 від 31.01.2025 р. Проте, акт виконаних послуг датований 31.01.2024 року. Разом з тим, у довідці про факт проведення санітарної обробки приміщень та транспортних засобів зазначена дата - 31.01.2025 р. Просимо усунути невідповідності або надати пояснення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.