Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 180 000 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
11 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Лаушкін Сергій Вікторович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Також, згідно п.п. 9 пункту 1 розділу ІІІ Замовником в тендерній документації вказано, що документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої особи установи, що їх видала. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Заяву-Договір № 594/25-ТГ від 14.02.2025 року у вигляді чорно-білої копії не завіреної Учасником. Також, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав Заяву-Договір № 594/25-ТГ від 07.02.2025 року про надання банківської гарантії. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання таких документів: - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку аналогічного договору № 17/03-22 від 17.03.2022 р. з ФОП Луговий Сергій Васильович на постачання деревини. Учасник в довідці не зазначив номеру та дати укладання аналогічного договору, строку постачання товару, адресу, контактну особу та номер телефону згідно аналогічного договору. Згідно довідки Учасником надано копію договору та лист-відгук. Але, Учасником не надано документ, що підтверджує факт повного виконання даного договору, згідно вимоги Замовника. 3) Відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації надає довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК». Учасником не надано довідку від банку, в якому було розміщено банківську гарантію, а саме АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». 4) Відповідно до пункту В Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії підтверджуючого(их) документу(ів), щодо законності походження деревини (товару, що пропонується до постачання учасником) та можливості вчасно та якісно виконати поставку: лісорубний квиток (якщо учасник є постійним лісокористувачем1) або договір, укладений учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем (для інших учасників) на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання у кількості не менше ніж 100% від зазначеного у тендерній документації обсязі. Учасник надав договори укладені за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини: - № UEEX-9948-15 від 04.12.2024 на 600 м3 деревини НП (непромислове використання); - № UEEX-9961-4 від 03.12.2024 на 245 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18807-1 від 04.02.2025 на 100 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18808-2 від 04.02.2025 на 298 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18865-1 від 06.02.2025 на 800 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18869-2 від 06.02.2025 на 250 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18875-1 від 06.02.2025 на 250 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-188884-2 від 06.02.2025 на 330 м3 деревини ПВ (промислове використання); - № UUB-18889-1 від 06.02.2025 на 150 м3 деревини НП (непромислове використання); - № UUB-19016-1 від 11.02.2025 на 200 м3 деревини ПВ (промислове використання). Замовником вимагалося надати документальне підтвердження на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання у кількості не менше ніж 100% від зазначеного у тендерній документації обсязі. Зважаючи на вищевказане, Учасник підтвердив лише 750 м3 деревини непромислового використання, що не відповідає обсягу закупівлі. 5) Відповідно до пункту 10 Додатку 4 до Тендерної документації в довідці «Відомості про учасника», Учасник вказує Реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник 1. 1У даному пункті зазначаються реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку «Відомості про учасника» в якій не вказав реквізити банку яким видана банківська гарантія. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 006/4 від 24.02.2025 надається учаснику ФОП Лаушкін Сергій Вікторович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати Заяву-Договір № 594/25-ТГ від 14.02.2025 року у вигляді кольорової сканкопії або завіреної копії; - надати Заяву-Договір № 594/25-ТГ від 07.02.2025 року; - внести зміни в довідку про виконання аналогічних договорів; - надати копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі; - надати довідку про відсутність простроченої заборгованості від АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»; - надати підтвердження щодо законності походження деревини та можливості вчасно та якісно виконати поставку на деревину твердолистяних порід непромислового використання в об’ємі 2250 м3; - внести зміни в довідку «Відомості про учасника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.