Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 19:52. Дата останніх змін - 27-02-2025, 17:45

Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшен... Державна закупівля - UA-2025-01-31-014394-a Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-31-014394-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 19:52
по 06-02-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 13:00
по 14-02-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-02-2025, 12:42
по 17-02-2025, 13:11

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10264224
10 264 224 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:51 321,12 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Повар
Телефон:+380966448361
E-mail:stender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Хлібопродукти (хліб із суміші ...
10 264 224 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-02-2025, 12:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту

120 064
кілограм
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 25-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб із борошна пшеничного першого сорту

142 320
кілограм
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 25-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Булочка із борошна пшеничного першого сорту

28 000
кілограм
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 25-12-2025
15811200-8
Булки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Наша Булочка   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, Чернігів, І.Мазепи/ колишня Щорса 59/1, 14001, Пашко Юлія Сергіївна
Остаточна пропозиція:
9 271 624,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 271 624,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 09:57

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 12:07:39
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. 5) сканкопія договору (з усіма додатками, якщо такі передбачені (наприклад, у випадку пролонгації договору), та актами виконаних робіт/наданих послуг (за поточний місяць та/або попередній)) на проведення дезінфекції та дератизації складського приміщення, яке буде задіяно для зберігання готової продукції та автотранспорту (або документ, що посвідчує санітарну обробку транспортного засобу), який буде задіяно для перевезення товару. Документ/(и) повинен/(ні) діяти протягом 2025 року. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; У складі пропозиції Учасником надано файли: Договір дезинфекції виробничих приміщень_акти.pdf Договір дезинфекція транспортних засобів з актами.pdf, які містять Договір №166 від 01 лютого 2019 р., дія якого до 31 січня 2020 р., та Договір №01 від 02 січня 2019 р., дія якого 31 грудня 2019 р. Документів на підтвердження пролонгації даних договорів Учасником не надано, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відповідно до вимог Замовника документ/(и) повинен/(ні) діяти протягом 2025 року. 6) довідку Учасника в довільній формі з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва, країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання тощо); У складі пропозиції Учасником надано файл: Опис якісних характеристик товару.pdf, з Описом якісних характеристик товару, в якому міститься загальна інформація без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію Учасника. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка до п.47 Особливостей.pdf, в якому міститься загальна інформація (яка наведена замовником для прикладу) без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію учасника, а саме: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів). Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи на підтвердження пролонгації договорів на проведення дезінфекції та дератизації виробничих та складських приміщень та автотранспорту, привести у відповідність довідку Учасника в довільній формі з описом якісних характеристик товару (інформацію надати у ствердній або заперечній формі), привести у відповідність довідку у довільній формі згідно п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 12:07:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-31-014394-a-c1
Номер договору:
41
Дата підписання договору:
27-02-2025, 17:39
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
9 271 624,32 UAH
Ціна договору
7 726 353,60 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Смачна паляниця"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул.Музикальна,4а, 14014, Наталія Іванівна
Остаточна пропозиція:
7 433 826 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 854 913,28 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-02-2025 по 25-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вулиця Костянтинівська, будинок 64, 04080, Наровило Дмитро
Остаточна пропозиція:
7 416 897,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 105 304 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 416 897,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 105 304 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-02-2025, 12:57:22
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Смачна паляниця"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 433 826 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 854 913,28 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 16:01:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ Наша Булочка   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 271 624,32 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 271 624,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 14:56:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено31-01-2025, 19:54:43
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 18:02:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 19:52:56
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено31-01-2025, 19:52:56
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 18:01:10
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 19:52:56
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічний Видалено31-01-2025, 19:52:56
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 19:52:56
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 18:01:10
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 18:01:09
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ