Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 375 897,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 879,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
| ЄДРПОУ: | 36816884 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніконенко Людмила Борисівна |
| Телефон: | 380577378328 |
| E-mail: | kdh2010@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) в Додатку 1, Додаток1-1: 1. Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: в) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі -рефрижератори ( не менше 2-х одиниць) або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту - Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом – рефрижераторами ( не менше 2-х одиниць) (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику спеціалізованим автотранспортом – рефрижераторами ( не менше 2-х одиниць) (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом рефрижераторами ( не менше 2-х одиниць) (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір Учасника з Перевізником, в якому передбачено надання послуг перевезення Учаснику саме спеціалізованим автотранспортом – рефрижераторами ( не менше 2-х одиниць), який укладений згідно з вимогами законодавства України. 2. в Додатку 1, Додаток1-1: є) договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортних засобів вказаних в довідці, які будуть використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортних засобів вказаних в довідці, які будуть використовуватися для перевезення продукції. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.