Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 191 725 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 958,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Положевець |
| Телефон: | +380322554353 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: "4.17. Документи, що підтверджують наявність в Учасника транспортного засобу (фургона-рефрижератора), який підтверджує спроможність Учасника на транспортування хлібобулочних виробів до Замовника, а саме: 4.17.1. У разі якщо учасник має в наявності орендований транспортний засіб чи транспортний засіб, яким Учаснику надаються послуги, то необхідно надати у складі пропозиції:" "- скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, завіреного власником;". Учасником ФОП Боярчук Василь Йосипович було надано скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яка не була завірена власником. Для усунення даної невідповідності необхідно надати скановану з оригіналу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, завірену власником транспортного засобу. 2. На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 2.1. "7.2. Скан-копії протоколів випробувань на кожну позицію запропонованого товару, які видані на ім’я виробника товару не раніше січня 2025 року. Протоколи повинні бути видані лабораторією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». На підтвердження Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію з оригіналу документу, який це підтверджує." Учасником ФОП Боярчук Василь Йосипович було надано скан-копії протоколів випробувань на кожну позицію запропонованого товару згідно вимог даного підпункту, проте в протоколі випробувань № 91/1 від 16.01.2025 наявна розбіжність, а саме: дата затвердження протоколу завідуючою лабораторією д.біол.н. Тетяною ЗОЗУЛЯК 06.01.2025. Для усунення даної невідповідності необхідно надати дійсний протокол випробувань, в якому будуть відсутні розбіжності в датах, та/або лист лабораторії, що проводила випробування, який буде містити пояснення щодо вищезазначеної розбіжності, та/або протокол випробувань, який буде містити запис "Виправленому вірити", підпис посадової особи та печатку лабораторії, що проводила випробування. 2.2. "7.7. Договір/інший підтверджуючий документ на санітарну обробку автотранспортного засобу та документів, що підтверджують проходження санітарної обробки автотранспортного засобу. Дані документи мають бути оформлені не раніше січня 2025 року та видані на ім’я власника фургона-рефрижератора." Учасником ФОП Боярчук Василь Йосипович було надано акт виконаних робіт про проведення профілактичної дезінфекції за угодою № 2/008 від 02.01.2025, проте в даному документі наявні виправлення, що може свідчити про його несправжність. Для усунення даної невідповідності необхідно надати документ про підтвердження справжності даного документа (акт виконаних робіт про проведення профілактичної дезінфекції без виправлень, або акт виконаних робіт про проведення профілактичної дезінфекції, який буде містити запис "Виправленому вірити", підпис посадової особи та печатку установи, яка склала цей акт, та/або лист установи, що видала цей акт, який буде містити пояснення щодо даних виправлень). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.