Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 14:48. Дата останніх змін - 06-03-2025, 11:52

Сир твердий ДСТУ4421:2005

Сир твердий ДСТУ4421:2005... Державна закупівля - UA-2025-01-31-010220-a Сир твердий ДСТУ4421:2005 від замовника військова частина Т0320 від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-31-010220-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 14:48
по 06-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 09:00
по 14-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-02-2025, 15:46
по 17-02-2025, 16:15

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1188000
1 188 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 940 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:військова частина Т0320
ЄДРПОУ:33125935 Досьє YouControl
Контактна особа:Степанова Ганна Миколаївна
Телефон:+380123456789
E-mail:194pmz2021@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна, Дніпропетровська область,Україна,
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сир твердий ДСТУ4421:2005
1 188 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-02-2025, 15:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий ДСТУ4421:2005

3 600
кілограм
Україна Дніпропетровська область
по 01-06-2025
15540000-5
Сирні продукти


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічний Видалено31-01-2025, 14:48:15
    Інший
    публічний Видалено31-01-2025, 15:57:49
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 15:03:45
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "МАКС ОПТ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 25-02-2025 по 05-03-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Прохолодна, будинок 73, 49000, Марина Марченко
      Остаточна пропозиція:
      1 004 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 087 344 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      26-02-2025, 16:53

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 25-02-25, 15:48:15
      24

      Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами) UA-2025-01-31-010220-a d15c9b8954124dba9f247a1c433bd4c7 далі «Оголошення». 1. Відсутня довідка про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою відповідно до п.13.16 Оголошення. - Порушення умов визначених п.13.16 Оголошення, учасник не надав до пропозиції визначені документи: Відсутня довідка про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою відповідно до п.13.16 Оголошення. - Надати довідку про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою відповідно до п.13.16 Оголошення.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 15:48:15
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-01-31-010220-a-a1
      Номер договору:
      8ЗФ/5D.010
      Дата підписання договору:
      03-03-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 03-03-2025 по 31-12-2025
      1 003 968 UAH
      Ціна договору
      836 640 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 25-02-2025 по 05-03-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
      Остаточна пропозиція:
      998 352 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 114 560 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП "Козлов Дмитро Миколайович"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 17-02-2025 по 25-02-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Заливна, будинок 35, квартира 70, 40035, Дмитро Козлов
      Остаточна пропозиція:
      916 164 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      916 164 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 21-02-25, 16:40:09
      24

      Повідомлення про продовження замовником строку розгляду пропозиції ФОП Козлов Дмитро Миколайович (далі - Учасник), поданої щодо закупівлі : (Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-31-010220-a: Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду пропозиції, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, через російські обстріли, повітряні тривоги; змінилася організація праці у військовій частині , що завадило розгляду пропозиції у строк 5 робочих днів. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду пропозиції ФОП Козлов Дмитро Миколайович до 20 робочих днів, а саме до 26.02.2026р. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП Козлов Дмитро Миколайович (далі - Учасник), поданої щодо закупівлі : (Закупі-вля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-31-010220-a: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами)) UA-2025-01-31-010220-a d15c9b8954124dba9f247a1c433bd4c7 далі «Оголошення». 1. У відповідності до вимоги оголошення, учасник в складі пропозиції, як підтвердження наявності досвіду аналогічного/их договору/рів надав наступні документи: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, з посиланням на договір купівлі - продажу продуктів харчування № 08-29 від «29» серпня 2023 року за яким стороною «Постачальник» - ФОП Козлов Дмитро Миколайович з зазначенням ІПН (РНОКПП) 3205515884 який (відповідно до інформації з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ) належить ФОП - Пашко Наталія Олексіївна та не відповідає фактичному ІПН (РНОКПП) учасника, який було надано учасником у складі пропозиції; - договір купівлі - продажу продуктів харчування № 08-29 від «29» серпня 2023 року за яким стороною «Постачальник» - ФОП Козлов Дмитро Миколайович з зазначенням ІПН (РНОКПП) 3205515884 який (відповідно до інформації з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ) належить ФОП - Пашко Наталія Олексіївна та не відповідає фактичному ІПН (РНОКПП) учасника, який було надано учасником у складі пропозиції; - акти звірки взаєморозрахунків та специфікацію з посиланням на договір купівлі - продажу продуктів харчування № 08-29 від «29» серпня 2023 року, за яким стороною «Постачальник» - ФОП Козлов Дмитро Миколайович з зазначенням ІПН (РНОКПП) 3205515884 який (відповідно до інформації з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ) належить ФОП - Пашко Наталія Олексіївна та не відповідає фактичному ІПН (РНОКПП) учасника, який було надано учасником у складі пропозиції; - накладну № 08-29/1 від від «29» серпня 2023 року за яким стороною «Продавець» - ФОП Козлов Дмитро Миколайович з зазначенням ІПН (РНОКПП) 3205515884 який (відповідно до інформації з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ) належить ФОП - Пашко Наталія Олексіївна та не відповідає фактичному ІПН (РНОКПП) учасника, який було надано учасником у складі пропозиції; - лист-відгук з посилання на договір купівлі - продажу продуктів харчування № 08-29 від «29» серпня 2023 року, за яким стороною «Постачальник» - ФОП Козлов Дмитро Миколайович з зазначенням ІПН (РНОКПП) 3205515884, який (відповідно до інформації з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ) належить ФОП - Пашко Наталія Олексіївна та не відповідає фактичному ІПН (РНОКПП) учасника, який було надано учасником у складі пропозиції. Порушення умов визначених п.13.16 Оголошення, учасник не надав до пропозиції визначені документи: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів за період 2023 - 2025 рр., за встановленою Оголошенням формою. 2. Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами: - аналогічний/ні договір/и з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору/ів; - документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків або накладні або інші документи, які свідчать про виконання договору (на суму, зазначену учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами; - відгук за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою 2023-2025 років. Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів за період 2023 - 2025 рр., за встановленою Оголошенням формою. Надати документальне підтвердження наявності досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами: - аналогічний/ні договір/и з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору/ів; - документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків або накладні або інші документи, які свідчать про виконання договору (на суму, зазначену учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами; - відгук за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою 2023-2025 років.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 16:40:09

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП "Козлов Дмитро Миколайович"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      916 164 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      916 164 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      13-02-2025, 14:00:30
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Форма забезпечення:
      Гарантія фінансової установи
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      998 352 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 114 560 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      не залучаємо
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      13-02-2025, 21:01:52
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Форма забезпечення:
      Гарантія фінансової установи
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5.0
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "МАКС ОПТ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      1 004 000 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 087 344 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      13-02-2025, 22:20:50
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Форма забезпечення:
      Гарантія фінансової установи
      Доказ:
      Документ
      Платіжне доручення.pdf, згідно умов Оголошення
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено31-01-2025, 14:51:12
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено03-02-2025, 12:36:33
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 15:20:09
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Сир твердий ДСТУ4421:2005
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-01-2025, 14:48:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          згідно умов Оголошення , згідно умов Оголошення
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-01-2025, 14:48:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          згідно умов Оголошення , згідно умов Оголошення
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-01-2025, 14:48:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          згідно умов Оголошення , згідно умов Оголошення
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ