Закупівлю оголошено - 29-01-2025, 10:31. Дата останніх змін - 29-01-2025, 10:31

15110000-2 М’ясо (М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143)

15110000-2 М’ясо (М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143)... Державна закупівля - UA-2025-01-29-003329-a 15110000-2 М’ясо (М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради від 1/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-29-003329-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-29-004203-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-01-2025, 10:31
по 03-02-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
35217
35 217 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради
ЄДРПОУ:01999307 Досьє YouControl
Сайт:http://kcrl.ucoz.com/
Контактна особа:Олександр Горбенко
Телефон:+380534331168
E-mail:iruna_zakypivli@ukr.net
Місцезнаходження:
39200, Україна, Полтавська область,м. Кобеляки, вул. Шевченка, 78/109
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

М'ясо стегна куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

273
кілограм
39200 , Україна , Полтавська область , Кобеляки , вул. Шевченка 78/109 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна29-01-2025, 10:30
Частинам'ясо стегнаАктивна29-01-2025, 10:30
Наявність кістокНіАктивна29-01-2025, 10:30
З шкіроюТакАктивна29-01-2025, 10:30
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна29-01-2025, 10:30
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:31:39
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:30:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з моменту отримання Продукції. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ