Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 20:21. Дата останніх змін - 28-02-2025, 13:27

Картопля пізня

Картопля пізня... Державна закупівля - UA-2025-01-28-019587-a Картопля пізня від замовника Військова частина Т0920 від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-28-019587-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 20:21
по 01-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-02-2025, 21:00
по 06-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-02-2025, 13:53
по 07-02-2025, 14:46

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1450000
1 450 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 250 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
1 450 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-02-2025, 13:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля пізня

50 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
03210000-6
Зернові культури та картопля


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФУД СІТІ КР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі будинок 3 офіс 1, 50005, Костянтин Москаленко
Остаточна пропозиція:
1 150 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 188 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-02-2025, 15:58

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 13:42:05
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих №69 від 30.01.2025, але в розділі «Відомості про підприємство – Реквізити» не вказані електронна адреса та контактний телефон. В таблиці пропозиції не заповнені осередки - «Разом без ПДВ», «Сума ПДВ», «Всього із ПДВ». «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку яка містить інформацію про учасника закупівлі, Вих. №58 від 31.01.2025, але юридична адреса, яка вказана у довідці, не відповідає адресі місцезнаходження юридичної особи яка вказана у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 13:42:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-28-019587-a-a1
Номер договору:
72
Дата підписання договору:
27-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
1 150 000 UAH
Ціна договору
1 150 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОЛЕНД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Звягельський р-н, село Ужачин, вул. Миру, будинок 33, 11745, Колесник Дмитро
Остаточна пропозиція:
1 149 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 188 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-02-25, 12:54:06
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Встановлено, що Учасник не надав Статут. 15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство). Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку Вих. №23 від 04.02.2025 року, але не вказав організаційно-правову форму. Також не надана інформація чи є Учасник дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії. 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання картоплі). Встановлено, що Учасник надав інформацію про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не надав копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. Також встановлено, що Учасник надав інформаційні довідки згідно вимог Оголошення п.п.15.7, п.п.15.9, п.п.15.10, п.п.15.11, п.п.15.18, п.п.15.19, п.п.15.20 але дати довідок зазначені не вірно. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-02-25, 12:54:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОЛЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 149 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 188 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 14:12:14
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФУД СІТІ КР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 150 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 188 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 16:25:13
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВТК ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 17:27:03
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 215 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 215 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 18:40:19
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЛІОМА СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 350 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 350 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 17:08:19
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 380 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 380 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-02-2025, 17:53:12
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 395 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 395 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 21:45:01
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 20:21:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 20:21:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 20:21:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 20:21:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 20:21:26
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ