Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 18:30. Дата останніх змін - 28-01-2025, 18:30

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-28-018960-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 від замовника Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-28-018960-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-28-022716-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 18:30
по 31-01-2025, 06:00

Поставка товару здійснюється, згідно з заявками Замовника, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 12.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
48000
48 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
ЄДРПОУ:03189222 Досьє YouControl
Сайт:http://www.zdbi.org.ua/
Контактна особа:Заєць Олександр Олександрович
Телефон:+380535331278
E-mail:zdbi@ukr.net
Місцезнаходження:
38100, Україна, Полтавська область,Зіньків, вул.Соборності, 91
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

2 000
кілограм
38100 , Україна , Полтавська область , Зіньків , вул.Соборності, 91 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна28-01-2025, 18:26
КласекстраАктивна28-01-2025, 18:26
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна28-01-2025, 18:26
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 18:30:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 18:27:01
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ