Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 14:17. Дата останніх змін - 28-01-2025, 14:17

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-28-011403-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-28-011403-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-28-014047-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 14:17
по 02-02-2025, 00:00

Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями до місця призначення протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Замовника. Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) поставленої партії Товару протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки Товару у відповідності до умов Договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1113600
1 113 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
ЄДРПОУ:05493838 Досьє YouControl
Сайт:http://kpoml.wordpress.com
Контактна особа:Анна ОЧКОВСЬКА
Телефон:+380963580696
E-mail:oml1plan@ukr.net
Місцезнаходження:
28000, Україна, Кіровоградська область,м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

28 800
кілограм
28000 , Україна , Кіровоградська область , місто Олександрія , вулиця Ярмаркова, 15 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна28-01-2025, 14:16
Термін збиранняпізняАктивна28-01-2025, 14:16
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна28-01-2025, 14:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 14:17:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 14:16:49
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) поставленої партії Товару протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки Товару у відповідності до умов Договору
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями до місця призначення протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Замовника.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ