Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 263 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 578 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА РЖАВЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
| ЄДРПОУ: | 03189593 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хоменко Тетяна Валеріївна |
| Телефон: | 380577486181 |
| E-mail: | rgavez1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 62459, Україна, Харківська область,с. Ржавець, ВУЛИЦЯ ВЕСЕЛА, будинок 43 |
4 |
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до вимог пп. 6 п. 11.1. п. 11 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" в складі своєї тендерної пропозиції надав лист вих. № 46 від 23.01.2025р. «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», де відсутня наступна інформація: - вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів 2. Відповідно до вимог п 1.1. ч.1 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ), у кількості не менше 2-х одиниць за нижчезазначеною формою. Форма містить наступні назви стовпчиків: «№ з/п» «Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ» «Реєстраційний номер ТЗ» «Підстава користування ТЗ» «Оператор ринку, який здійснює транспортування товару». Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" в складі своєї тендерної пропозиції надав лист вих. № 69 від 03.02.2025 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», не за формою, що визначена п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3. Відповідно до вимог абз. 3 п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Договір про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ" в складі своєї тендерної пропозиції не надав договір про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. 4.Відповідно до вимог абз. 4 п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати акт(-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав акт(-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. 5.Відповідно до вимог абз. 5 п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції. 6.Відповідно до вимог п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації: - у разі використання Учасником власних потужностей: • Документ, що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність(-ті); • Технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику. - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції надав договір оренди № 010722/А02 від 01 липня 2022 року, в якому не передбачена можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів. 7.Відповідно до вимог абз. 2 п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Договір (договори) про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей). Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав договір (договори) про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей). 8. Відповідно до вимог абз. 3 п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати акт (-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей) за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав акт (-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей) за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. 9.Відповідно до вимог абз. 4 п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції. 10.Відповідно до вимог п.2.1. ч.2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою. Форма містить наступні назви стовпчиків: «№ з/п» «П.І.Б.» «Посада» «Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК» «Загальний досвід (стаж) роботи (роки)» «Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки)». Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника). У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції надав лист вих. № 62 від 03.02.2025 «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», де відсутня інформація щодо 1 водія автотранспортного засобу, 2 експедиторів транспортних, 2 вантажників. 11.Відповідно до вимог п.2.3. ч.2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами) Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 12.Відповідно до вимог п.2.4. ч.2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати. підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. 13. Відповідно до вимог п.2.5.ч.2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. 14. Відповідно до вимог п.2.2.ч.2 Додатку №1 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника), які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"у складі своєї тендерної пропозиції надав особисту медичну книжку водія автотранспортних засобів Ярошенко В.М. Однак, щодо усіх інших працівників особисті медичні книжки не були надані, а саме: 1 водія автотранспортного засобу, 2 експедиторів транспортних, 2 вантажників, 1 комірника (службовця на складі) Учасник ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити в повному об’ємі відповідно до вимог тендерної документації. 2. Інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць за формою визначеною п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Договір про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, відповідно до абз. 3 п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Акт(-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій відповідно до абз.5 п1.4. ч.1 Додатку №1 до тендерної документації. 5. Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції відповідно до абз. 5 п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 6. Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації: - у разі використання Учасником власних потужностей: • Документ, що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність(-ті); • Технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику. - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів відповідно до п.1.6.ч.1 Додатку № 1 до тендерної документації. 7. Договір (договори) про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей), відповідно до абз. 2 п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 8. Акт (-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей) за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). 9. Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції, відповідно до абз. 4 п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 10. Інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі з додатковим зазначенням інформації щодо 1 водія автотранспортного засобу (додатково до того, що був зазначений у довідці), 2 експедиторів транспортних, 2 вантажників, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 11. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами) відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації . 12. Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до п.2.4 .ч.2 Додатку №1 до тендерної документації. 13. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа* відповідно до п.2.5.ч.2 Додатку № 1 до тендерної документації. 14. Особисті медичні книжки 1 водія автотранспортного засобу, 2 експедиторів транспортних, 2 вантажників, 1 комірника (службовця на складі), відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням UA-2025-01-28-005367-a код ДК 021:2015 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Вафлі вагові (код ДК 021:2015 158212002-1), печиво фас. типу «Ювілейний букет» (код ДК 021:2015 158212002-1)).В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.