Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
на очікувану вартість
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 6 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 198 000 UAH |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Федорченко |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
13 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. обгрунтування наведені в протоколі №47 від 27.03.2025
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-03-2025, 11:36 по 07-04-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. обгрунтування наведені в протоколі №44 від 28.02.2025
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-03-2025, 11:31
Документи:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 11.02.2025 №19 м. Суми Порядок денний: 1. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Бондаренко Р.М. (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливна деревина) 1 група (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-27-018140-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 1 Додатку 1 ТД визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема учасник має підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Подання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2023 та/або 2024 рік, у вигляді копій форм фінансової звітності: копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» або копія «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (Фінансова звітність малого підприємства) (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за звітний період 2023 та/або 2024 року з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за 2023 та/або 2024 рік або за грудень 2024 року з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Копія фінансової звітності / податкової звітності за 2023 та/або 2024 рік повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 70% очікуваної вартості закупівлі. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Ті учасники, що працюють менше одного року надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи разом з довідкою (довільної форми) з поясненнями / підтвердженням своєї роботи менше одного року. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. На виконання даної вимоги Учасником були надані податкові декларації платника єдиного податку третьої групи на період військового, надзвичайного стану в Україні за період з 1 по 7 місяці 2023 року, згідно яких загальний дохід обсяг доходу за податковий (звітний) місяць, що оподатковується складає 2 060 305,33 грн (файл: Біржові договори.pdf). Також Учасником було надано податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця річну за 2023 рік, згідно якої сума річного доходу становить 3 319 602 грн. (файл: Біржові договори.pdf), що становить 50,29% від очікуваної вартості закупівлі. З врахуванням вищевикладеного Учасником не виконано вимогу тендерної документації в даній частині. Вимоги даного пункту привести до відповідності шляхом надання документів, а саме Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за 2023 та/або 2024 рік або за грудень 2024 року з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Копія фінансової звітності / податкової звітності за 2023 та/або 2024 рік повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 70% очікуваної вартості закупівлі. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Ті учасники, що працюють менше одного року надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи разом з довідкою (довільної форми) з поясненнями / підтвердженням своєї роботи менше одного року. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ Інна ФЕДОРЧЕНКО Підпис
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 07.02.2025 №17 м. Суми Порядок денний: 1. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАКТУРА LТD" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливна деревина) 1 група (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-27-018140-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 10 Додатку 2 ТД учасник повинен додатково надати: скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток (для постійних лісокористувачів) для інших учасників біржовий договір (з усіма його додатками) з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної 1 групи (тверді породи) у загальній кількості не менше 70 % зазначеної у тендерній документації (договір має бути укладений на ім’я Учасника закупівлі)). Біржовий догові має бути діючий на момент подачі пропозиції Учасником. Біржовий договір має бути укладений виключно на ім’я Учасника (зазначений «Покупцем»). В разі невиконання цих вимог договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано Надання Учасником біржового договору укладеного на третю особу, яка не є учасником, що подає свою пропозицію, такий договір не буде оцінюватись, та вважатиметься таким, що не надано. В разі подання Учасником біржового договору, укладеного з постійним лісокористувачем в 2025 рокі, тоді в Додатку до біржового договору «Графік поставки» в графі «Строк поставки/вивезення партії Товару» має бути вказано квартал поточного періоду. В разі, якщо Учасник надає біржовий договір, укладений з постійним лісокористувачем в 2024 році додатково необхідно надати лист-гарантію за підписом постійного лісокористувача (зазначеного як «Продавець») з яким укладено біржовий договір, де «Подавець» зазначає номер та дату біржового договору, на який об’єм укладено договір та який об’єм було Учасником вже вивезено на час подання пропозиції. В разі, якщо не вивезений об’єм за біржовим договором (залишок придбаного об’єму) становить менше 70% загальній кількості зазначеної у тендерній документації такий договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано. На виконання даної вимоги Учасником було надано договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-10563-5 від 08.01.2024 року (файл: Договір біржових торгів UUB-10563-5.pdf) згідно якого придбано деревину дров’яну твердолистяних порід в кількості - 409 м3, договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-10985-4 від 26.01.2024 року (файл: Договір біржових торгів UUB-10985-4.pdf) згідно якого придбано деревину дров’яну твердолистяних порід в кількості - 200 м3 та договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-18737-2 від 28.01.2025 року (Договір біржових торгів UUB-18737-2.pdf) згідно якого придбано деревину дров’яну твердолистяних порід в кількості – 400 м3. Таким чином, загальний об’єм деревини за цими трьома договорами складає 1 009 м3, що становить лише 62,2 % від загальній кількості зазначеної у тендерній документації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також, до договорів купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-10563-5 від 08.01.2024 року та №UUB-10985-4 від 26.01.2024 року відсутні листи-гарантії за підписом постійного лісокористувача (зазначеного як «Продавець») з яким укладено біржовий договір, де «Подавець» зазначає номер та дату біржового договору, на який об’єм укладено договір та який об’єм було Учасником вже вивезено на час подання пропозиції. Відповідно до п. 9.2 договорів №UUB-10563-5 від 08.01.2024 року та №UUB-10985-4 від 26.01.2024 року строк їх дії визначений до 31.03.2024 року, додаткові угоди, що свідчать про продовження терміну дії договорів відсутні, а значить на момент подання Учасником своєї пропозиції договори є недіючими. З врахуванням вищевикладеного Учасником не виконано вимогу тендерної документації в даній частині. Вимоги даного пункту привести до відповідності шляхом надання документів, а саме: скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини для Учасника - біржовий договір (з усіма його додатками) з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної 1 групи (тверді породи) у загальній кількості не менше 70 % зазначеної у тендерній документації (договір має бути укладений на ім’я Учасника закупівлі)). Біржовий догові має бути діючий на момент подачі пропозиції Учасником. Біржовий договір має бути укладений виключно на ім’я Учасника (зазначений «Покупцем»). В разі невиконання цих вимог договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано Надання Учасником біржового договору укладеного на третю особу, яка не є учасником, що подає свою пропозицію, такий договір не буде оцінюватись, та вважатиметься таким, що не надано. В разі подання Учасником біржового договору, укладеного з постійним лісокористувачем в 2025 рокі, тоді в Додатку до біржового договору «Графік поставки» в графі «Строк поставки/вивезення партії Товару» має бути вказано квартал поточного періоду. В разі, якщо Учасник надає біржовий договір, укладений з постійним лісокористувачем в 2024 році додатково необхідно надати лист-гарантію за підписом постійного лісокористувача (зазначеного як «Продавець») з яким укладено біржовий договір, де «Подавець» зазначає номер та дату біржового договору, на який об’єм укладено договір та який об’єм було Учасником вже вивезено на час подання пропозиції. В разі, якщо не вивезений об’єм за біржовим договором (залишок придбаного об’єму) становить менше 70% загальній кількості зазначеної у тендерній документації такий договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано. Біржові договори мать бути укладені не пізніше кінцевої дати прийому тендерних пропозицій, а саме не пізніше 04.02.2025 00:00. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ Інна ФЕДОРЧЕНКО Підпис
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.