Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 13:55. Дата останніх змін - 04-02-2025, 17:10

Какао-порошок (ДК 021:2015:15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби)

Какао-порошок (ДК 021:2015:15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби) ... Державна закупівля - UA-2025-01-27-009928-a Какао-порошок (ДК 021:2015:15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби) від замовника Дублянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Львівської міської ради від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-27-009928-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-27-011968-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 13:55
по 30-01-2025, 13:47

Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу, в робочі дні : 1-3 рази на тиждень, з 9.00 год і протягом робочого дня, за адресою: 80381 Львівська область, м. Дубляни, вул.Шевченка, 19. У разі виникнення у Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні інший Строк поставки Товару. Замовник може передбачити у замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні. Заявки подаються Замовником Постачальнику письмово, або усно через телефонний зв’язок, або шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Постачальника (спосіб повідомлення визначається Замовником самостійно). Обсяг щоденного постачання Товару залежать від терміну реалізації Товару та кількості дітей, які відвідують заклад Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до Специфікації, додатку №1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18000
18 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Дублянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Львівської міської ради
ЄДРПОУ:31583987 Досьє YouControl
Сайт:http://webnode.com.ua
Контактна особа:Христина Молінська
Телефон:+380978341056
E-mail:molinskahristina@gmail.com
Місцезнаходження:
80381, Україна, Львівська область,м. Дубляни, вул. Шевченка,19
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Какао-порошок, 11%

60
кілограм
80381 , Україна , Львівська область , Дубляни , Шевченка 19 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру (какао масла)11.0відсотокАктивна27-01-2025, 13:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 13:55:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 13:52:28
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 9:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Марченко Євгеній Олександрович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Чернігівська область, прилуцький р-н,, м. Прилуки, вулиця садова, буд. 111 , квартира 5, 17500, Марченко Євгеній
          Остаточна пропозиція:
          14 940 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          31-01-2025, 14:28
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-01-27-009928-a-b1
          Номер договору:
          8
          Дата підписання договору:
          04-02-2025, 17:05
          Строк дії договору:
          з 04-02-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Марченко Євгеній Олександрович
          E-mail підписанта:
          marktend111@gmail.com
          Посада підписанта:
          керівник
          Підписант діє на підставі:
          виписка
          Номер IBAN:
          UA06303350000000026003843068
          Телефон підписанта:
          380733709399
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Мигул Галина Йосипівна
          E-mail підписанта:
          Dubsadok@gmail.com
          Посада підписанта:
          директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA978201720344210004000089511
          Телефон підписанта:
          +380671426163
          14 940 UAH
          Ціна договору
          14 940 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Марченко Євгеній Олександрович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          14 940 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-01-2025, 00:52:14
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Альтаір"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          17 640 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-01-2025, 07:52:44
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ