Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 15:13. Дата останніх змін - 27-01-2025, 15:13

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701... Державна закупівля - UA-2025-01-27-005507-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672, Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701 від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-27-005507-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-25-000386-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 15:13
по 01-02-2025, 00:00

Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником (згідно заявок Замовника) малими партіями, до 8:00 години ранку, крім суботи та неділі спеціальним автотранспортом, призначеним для перевезення харчових продуктів, що забезпечує належне зберігання товару під час транспортування та дотриманням товарного сусідства. Автотранспорт повинен мати санітарний паспорт та його обов'язковий додаток – довідку про санітарну обробку автомобіля. Транспортування здійснюється з урахуванням вимог правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. На кожну партію поставки має бути сертифікат якості, та/або ін. док., що засвідчує якість продукції

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
426000
426 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради
ЄДРПОУ:43944875 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрійчук Олена Олексіївна
Телефон:+380385241178
E-mail:voiztg@ukr.net
Місцезнаходження:
30300, Україна, Хмельницька область,Ізяслав, вул. Подільська, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

9 000
кілограм
30300 , Україна , Хмельницька область , Ізяслав , вул. Незалежності, 26 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна27-01-2025, 11:30
КласпершийАктивна27-01-2025, 11:30
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна27-01-2025, 11:30
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

500
кілограм
30300 , Україна , Хмельницька область , Ізяслав , вул. Незалежності, 26 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипбілаАктивна27-01-2025, 11:30
Відповідність ДСТУ 8672ТакАктивна27-01-2025, 11:30
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

800
кілограм
30300 , Україна , Хмельницька область , Ізяслав , вул. Незалежності, 26 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидколотийАктивна27-01-2025, 11:30
ҐатунокпершийАктивна27-01-2025, 11:30
КоліржовтийАктивна27-01-2025, 11:30
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна27-01-2025, 11:30
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 15:13:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 11:30:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі,на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ